Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دهمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، «مجید شایسته» کارشناس خیره و عضو هیئت اجرایی با حضور در کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، مجید شایسته در فرم ثبت نام، درخواست خود را برای پست ریاست کمیته ثبت نام کرد.

پیش از این هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست‌های ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیئت اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست، غلامرضا شعبانی‌بهار برای عضویت در هیئت اجرایی، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای پست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای پست هیئت اجرایی، فضل‌الله باقرزاده برای ریاست و نائب رئیسی ملی المپیک، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای نائب رئیسی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال برای عضویت در هیئت اجرایی، مجید کیهانی کارشناس خبره برای نائب رئیسی، محمدرضا داورزنی برای عضویت در هیئت اجرایی، مهین فرهادی‌زاد کارشناس خبره ورزشی برای پست نائب رئیسی، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس برای پست هیئت اجرایی کمیته اعلام نامزدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجید شایسته ، کمیته ملی المپیک ، سید رضا صالحی امیری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجید شایسته کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برای پست ریاست رئیس فدراسیون نائب رئیسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است