Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: ارتقای اقتصادی و فرهنگی اردبیل نیازمند مشارکت دانشگاهیان است

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،عاملی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه این استان در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی از متوسط کشوری پایین بوده و نیازمند نگاه کلان توسعه‌ای برای رشد اقتصادی استان هستیم گفت:توجه به تئوری‌ها بدون حرکت عملیاتی، از جمله معضلات این بخش و عدم توسعه استان اردبیل بوده که توجه دانشگاه‌ها به تربیت منابع انسانی عملگرا و متخصص از ضرورت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل در نشست با روسای نهاد‌های نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گفت: استان اردبیل در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی از متوسط کشوری پایین بوده و نیازمند نگاه کلان توسعه‌ای برای رشد اقتصادی استان هستیم.

عاملی گفت: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های طبیعی، کشاورزی و گردشگری است، ولی استفاده‌ای از این ظرفیت‌ها آن‌چنان که مناسب بوده و برای مردم استان تبدیل به ثروت شود، نشده است.

استاندار اردبیل افزود: داشته‌های تاریخی و فرهنگی استان اردبیل جزو سرمایه‌ها است که باید با برنامه‌ریزی جدی، برای احیا و حفظ این داشته‌ها اقدام کرد و دانشگاهیان می‌توانند با ورود به این بحث و تربیت افراد تأثیرگذار برای استان اردبیل، موثر باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل استاندار اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان