Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از اورژانس سبزوار، دکتر غلامعباس کافی افزود: البته این فرد، بازگشت مغزی نداشته و هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان واسعی سبزوار بستری است.

وی ادامه داد: چهار تن دیگر از غرق شدگان، علیرغم اقدامات درمانی و عملیات احیای قلبی و ریوی که در مسیر بیمارستان بر روی آنان انجام شده بود، برگشتی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس ۱۱۵ سبزوار خاطرنشان کرد: عملیات احیا، یک پروتکل بالینی تعریف شده است که توسط نیروها برای هر فرد در مسیر انتقال به مرکز درمانی و نیز در بیمارستان اجرا می‌شود.

عصر دیروز به دنبال گرفتار شدن یک کودک ۱۰ ساله در استخر کشاورزی روستای عبدل آباد خوشاب، چهار تن از بستگان وی برای نجات وی خود را به آب انداختند که همگی به علت ناآشنایی با فن شنا غرق شدند. 

اکنون با احیای یکی از آن غرق شدگان، شمار جان باختگان این حادثه به ۴ تن رسیده است.

سلطان آباد مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

برچسب‌ها سبزوار حوادث غیرطبیعی خوشاب آمبولانس سازمان اورژانس کشور غرق شدگی سازمان اورژانس خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار حوادث غیرطبیعی خوشاب سبزوار حوادث غیرطبیعی خوشاب آمبولانس سازمان اورژانس کشور غرق شدگی سازمان اورژانس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب