Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نسیمی با بیان اینکه این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهور و سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل- سرچم، محور مشگین شهر-کنگرلو، بران-قره آغاج و جعفرآباد-پارس آباد را محور‌های دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیمی می‌گوید: ۴۱ درصد از تخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو است.

او از ثبت ۴۰۰ هزار تردد تخلف سبقت غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته خبرداد و گفت: محور‌های اردبیل آستارا با ۶۵ هزارتردد، اردبیل-سرچم با ۴۱ هزار و ۹۱۱ ترددو اسالم- خلخال نیز با ۳۶ هزار و ۹۰۹ تردد دارای محور‌های بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت تردد محورهای مواصلاتی سرعت غیرمجاز راهداری اردبیل سرعت غیرمجاز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی جسور افزود: متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جسور با اشاره کاهش تخلف قطع درختان که از عمده‌ترین تخلفات محیط زیستی منطقه بود، گفت: با پیگیری‌ها و انجام گشت‌های مکرر، متخلفین قطع درختان در منطقه حفاظت شده نوروزلو شناسائی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان، تخلف چوب بری در منطقه حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: قسمتی از منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با وسعت ۱۱۵۰ هکتار در شهرستان میاندوآب واقع شده و از مناطق چهارگانه با ارزش تنوع زیستی بالا در استان به شمار می‌رود و برابر ضوابط قانونی هرگونه قطع درختان و برداشت مصالح رودخانه‌ای در این محدوده ممنوع بوده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور