Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان تراولتا همبازی نیوتن جان در فیلم موفق «گریس» به خبر درگذشت این هنرمند واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  جان تراولتا ستاره سینمای آمریکا شب گذشته ۸ آگوست بلافاصله پس از اعلام خبر درگذشت اولیویا نیوتن جان در ۷۳ سالگی به همبازی سابقش در فیلم «گریس» ادای احترام کرد.

تراولتا که در موزیکال موفق «گریس» در نقش دنی در کنار کاراکتر سندی با بازی اولیویا حضور پیدا کرد، گفت: «اولیویای عزیزم، تو زندگی همه ما را خیلی بهتر کردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر تو باورنکردنی بود. من تو را بسیار دوست دارم. ما تو را پایین جاده خواهیم دید و دوباره دور هم جمع خواهیم شد. از طرف دنیِ تو و جان توِ.

شب گذشته ۸ آگوست، جان استرلینگ همسر اولیویا  نیوتن جان اعلام کرد که نیوتن جان صبح دوشنبه در جنوب کالیفرنیا در حالی که اعضای خانواده اش کنارش بودند، درگذشت.

نیوتن جان بیش از ۳۰ سال با سرطان سینه مبارزه می کرد. او که چهار جایزه گرمی را در کارنامه داشت، نوه مکس بورن فیزیکدان برنده جایزه نوبل نیز بود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درگذشت اولیویا نیوتن نیوتن جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی