Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای فدراسيون ایران و عربستان در حاشیه مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با یکدیگر دیدار کردند.

رئیس فدراسیون هندبال ایران با همتای عربستانی خود دیدار کرد و قرار شد شرایط برگزاری دیداری دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور مهیا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با فاضل النمر رئیس فدراسیون هندبال عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار در مورد شرایط و امکان برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان بحث و تبادل نظر و مقرر شد در صورت امکان شرایط برای برگزاری دیداری دوستانه میان دو کشور فراهم شود.

رؤسای فدراسيون ایران و عربستان درباره آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های ملی هندبال دو کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مواردی را مطرح کردند.

همچنین در زمینه همکاری‌های دو طرف در زمینه باشگاهی نیز موارد مطرح شد و مقرر گردید به زودی در مورد جزئیات دیداری صورت پذیرد.

علیرضا پاکدل در این دیدار از رئیس فدراسیون هندبال و تیم ملی عربستان برای حضور در ایران دعوت رسمی به عمل آورد.

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون هندبال برگزاری دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل