Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به نقش خطیر اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی جامعه گفت: عملکرد ایسنا در تقویت امید و انعکاس عملکرد دولت مردمی قابل تقدیر است.

دکتر علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز (سه شنبه ۱۸ مرداد) ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گلستان در این دیدار با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار کرد: یکی از خبرگزاری هایی که در راستای تبیین مسائل استان گلستان، تقویت امید و انعکاس عملکرد دولت مردمی و خدوم به صورت جدی وارد شده خبرگزاری ایسنا است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌محمد زنگانه افزود: همیشه عملکرد ایسنا و اخبار و مطالب این خبرگزاری را رصد کرده و از زحمات خبرنگاران این رسانه که در راستای پیشرفت و توسعه استان گام برمی‌دارند قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید برای ترویج چشم انداز ترسیم شده برای استان و تحقق آن در ذهن ها و قلب‌های آحاد مردم گلستان تلاش کنند، تصریح کرد: این مهم باید در افق ۱۴۰۴ به نوعی برای همه نقش آفرینان توسعه استان ملموس باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه درآمد سرانه خانوار در گلستان نصف میانگین کشوری است، بیان کرد: این شاخص در افق ۱۴۰۴ باید به میانگین کشور برسد که اصحاب رسانه باید به صورت هنرمندانه ای به این مهم بپردازند.

زنگانه با بیان اینکه اگر چشم انداز لازم برای توسعه استان در ابعاد مختلف ایجاد نشود خیلی از برنامه ها و اهدافمان محقق نخواهد شد، ادامه داد: با این حجم‌انبوه ظرفیت های گلستان بهتر است، بگوییم که در گلستان چه می خواهیم که ندارد؟ حیف است که با ظرفیت های ویژه و بی‌شمار موجود در گلستان، وضعیت ما در استان اینگونه باشد.

وی تاکید کرد: باید نگاه میانبر و تحولی در استان اتفاق بیفتد و اگر این تبیین به خوبی توسط اصحاب رسانه انجام شود موفق خواهیم شد.

استاندار گلستان در پایان از اصحاب رسانه خواست در کلان پروژه های استان گلستان مشارکت جدی داشته باشند و تاکید کرد: اصحاب رسانه باید در مطالبه‌گری و تبیین این مهم نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار گلستان ایسنا گلستان علی محمد زنگانه استاندار گلستان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید