Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:40:19 GMT

کاهش ۱۴ درصدی نزاع دسته جمعی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۸۹۵

کاهش ۱۴ درصدی نزاع دسته جمعی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید مطهری زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ایم تا با اجرای مستمر طرح‌های پیشگیرانه، امنیت اجتماعی را ارتقا داده و محیط را برای مجرمان و هنجارشکنان ناامن کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: در تفرجگاه‌ها و اماکن مختلف استان، امنیت بسیار مطلوبی برقرار است و با حضور مقتدرانه پلیس به عنوان یک نهاد انقلابی، این امنیت و آرامش تداوم داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از برخی از شرکت‌ها و ادارات در حوزه نگهداری از اماکن تحت اختیارشان، افزود: بی‌تفاوتی برخی از شرکت‌ها و ادارات باعث شده تا موضوع سرقت‌ها ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

سردار مطهری زاده در ادامه به بحث ترددهای جاده‌ای اشاره کرد و گفت: در ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۴۲ هزار تردد در استان به ثبت رسیده است.

وی بابیان اینکه طی این مدت ۱۶ درصد کاهش جان‌باختگان حوادث جاده‌ای به ثبت رسیده، گفت: پلیس به صورت ۲۴ ساعته در تمام محورهای استان حضور دارد ولی خود رانندگان عزیز هم باید به قوانین و مقررات پایبند باشند و آن را به درستی موردتوجه قرار دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در بحث مواد مخدر اقدامات بسیار مطلوبی از سمت پلیس انجام‌شده است، افزود: روی آوردن به سمت مواد مخدر صنعتی یک زنگ خطر برای جامعه است که باید مسئولان مربوطه در این رابطه پلیس را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نزاع و درگیری نیز ۷۴ درصد کاهش داشته‌ایم، تصریح کرد: نزاع دسته‌جمعی در این مدت ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سردار مطهری زاده ادامه داد: در این رابطه باید ریش‌سفیدان و مسئولان و اصحاب رسانه کمک کنند.

کد خبر 5559483

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی نزاع و دعوا محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز (شنبه) طبق روال هفته‌های گذشته، تجمع اعتراضی در پایتخت انگلیس برای حمایت از غزه شکل گرفته است. 

به گزارش ایستگاه رادیویی ال‌بی‌سی، «کمپین همبستگی با فلسطین» این راهپیمایی را سازماندهی کرده است. «بن جمال» مدیر این گروه حامی فلسطین می‌گوید: «با کشف گور‌های دسته‌جمعی فلسطینیان در غزه اکنون گروه عظیمی از مردم انگلیس خواستار آتش‌بس فوری و پایان دادن به فروش تسلیحات به اسرائیل هستند». وی همچنین اشاره کرد افرادی که به این راهپیمایی آمده‌اند، در «سمت درست تاریخ» ایستاده‌اند.

گفته شده که جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز در این تظاهرات حضور دارد. همچنین گفته می‌شود حضور نیرو‌های پلیس در شهر لندن پررنگ است. 

 روز گذشته مقامات غزه به جستجو در گور‌های دسته‌جمعی در بیمارستان‌های جنوب این نوار محاصره شده پایان داده و اعلام کردند که در مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده است. شواهدی وجود دارد که شهدا شکنجه یا اعدام شده‌اند. همچنین احتمال زنده به گور شدن برخی از اجساد نیز مطرح شده است. 

این مسئله واکنش مقامات بین‌المللی را در پی داشته است. همزمان با کشف این گور‌های دسته‌جمعی، موجی از اعتراضات نیز در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

دانشجویان در این تظاهرات که در حال گسترش به اروپا و استرالیا است، خواستار قطع هرگونه رابطه با شرکت‌هایی هستند که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه