Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌های لازم را به‌منظور تسریع در استخدام/تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگر به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار داده است و مقرر شد با پایان تشریفات هریک از مشمولان، بلافاصله احکام استخدامی ایشان صادر شود. 

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، با عنایت به‌ضرورت بررسی وضع انجام تشریفات استخدامی کارکنان ایثارگر مشمول بند «د» تبصره ۲۰  قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و مشمولان بند «و» تبصره ۲۰  قانون بودجه سال ۱۴۰۱، ۱۲ مرداد ماه نشستی در سالن هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران به ریاست مهدی علی مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و با حضور دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت و رؤسای هسته‌های گزینش شرکت‌های اصلی و ستاد وزارت، مدیران توسعه منابع انسانی و روسای تأمین نیروی انسانی شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی با دبیری مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ضمن بررسی همه اقدامات انجام شده اعم از استعلام‌های ایثارگری، ایجاد سمت‌های سازمانی، گزینش، طب صنعتی، تائیدیه تحصیلی، نداشتن سوءپیشینه کیفری و ... ، تأکیدها، تمهیدها، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم به‌منظور تسریع در استخدام/تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگر به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار وزارت نفت صورت پذیرفت و مقرر شد با اتمام تشریفات هریک از مشمولان، بلافاصله احکام استخدامی ایشان صادر شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: مهدی علی مددی منابع انسانی تبدیل وضعیت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»