Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در شورای معادن استان اردبیل اظهار کرد: لازم است پیمانکاران نسبت به اعلام میزان نیاز مصالح مورد استفاده اقدام کرده و معادن، متناسب با این نیاز واگذار و از برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به واگذاری زمین در محدوده معادن برای اجرای پروژه‌های غیرمعدنی، لازم است اهلیت سرمایه‌گذار و توان اجرای وی بررسی کارشناسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: در خصوص بررسی پرونده‌های معادن غیرفعال برای انتزاع از بهره‌برداری نیز باید به ترتیب تعطیلی براساس زمان، نسبت به تعیین تکلیف این معادن اقدام شود.

زمینه واگذاری معدن به واحدهای تولیدی موثر فراهم شود

عاملی تصریح کرد: به‌دلیل نیاز برخی واحدهای مهم تولیدی برای تأمین مواد معدنی مورد نیاز، در این زمینه با بررسی جوانب مختلف و در صورت عدم وجود مشکل، زمینه واگذاری معدن به واحد متقاضی تولیدی که جزو موثرترین واحدها است، فراهم شود.

وی گفت: با توجه به بروز مشکل تداخل در برخی معادن واگذار شده با مجوزهای سرمایه‌گذاری صادره در محدوده همان معادن، لازم است در این زمینه ضمن بررسی جوانب و احکام صادرشده قضایی، جهت تعیین تکلیف موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدحامد عاملی استاندار اردبیل مصالح پروژه ها معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور

معاون وزیر صمت گفت: سال گذشته ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مجید فولادگر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: لازم است تسهیلات به صورت هدفمند هدایت شود تا شرکت یا واحد صنعتی برای خریداری و تأمین ماشین‌آلات خود مبادرت کند و در نهایت به تولید برسد.

وی افزود: سال گذشته ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور پرداخت شد.

معاون وزیر صمت تقویت بازارهای خارجی و افزایش مراودات بین‌المللی با هدف افزایش صادرات را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: این وزارتخانه تلاش دارد میزان تولیدات را به برکت شعار سال با اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری‌های بین بخشی افزایش دهد.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه، ناترازی منابع و مصارف بانک‌های استان را مورد توجه قرار داد و بر نیاز استان به خط اعتباری ویژه تاکید کرد و گفت: برای حرکت قوی و تحقق جهش تولید در استان نیاز است تا خط اعتباری ویژه در نظر گرفته شود که در جلسه هیئت دولت نیز این مهم برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، مطرح شد.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت منابع خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌ها رتبه برتر کشور را دارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش راهبردی در استان، تاکید کرد: تکمیل این زنجیره‌های ارزش در استان، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارد تا در ابعاد مختلف، توسعه رخ دهد.

حسین‌نژاد ضمن برشمردن فرصت‌های استان و فراهم شدن زیرساخت‌های برای سرمایه‌گذاری، ادامه داد: حذف تعهد ارزی برای صادرکنندگان استان در جلسه هیئت دولت درخواست شد تا زمینه و رغبت برای ورود بیشتر سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، تخصیص آن را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان مهم عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی اهمیت و نقش محدودیت‌های انرژی بر تولید و صنایع استان را دانست و تاکید کرد: محدودیت انرژی موجب ضربه به تولید و تولیدکنندگان و کاهش ارزآوری می‌شود که پیشنهادهایی توسط استانداران برای این موضوع در جلسه هیئت دولت به رئیس جمهور ارائه شد.

کد خبر 751442

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند