Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:40:45 GMT

بازار واردات رونق ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۴۴۵

بازار واردات رونق ندارد

با کمک فناوری نانو استحکام زیر بدنه خودروها افزایش یافت و انواع تنش‌های فیزیکی و شیمیایی به آن آسیب نمی رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سطح زیرین خودروها در معرض انواع تنش‌های فیزیکی و شیمیایی مثل پاشش آب، شن و سنگریزه، گل و لای، ضربه و سایش قرار دارد و در صورت عدم حفاظت به سرعت دچار خوردگی شده و از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل محافظت از آن تاثیری مثبت در ارتقای استحکام خودروها دارد.

شرکت دانش‌بنیان تولیدی و صنعتی گوهرفام با استفاده از نانوفناوری عایقی برای زیربدنه خودرو تولید کرده است که  به عنوان عایق صوت، PVC، آمیزه ای است بر پایۀ پلیمر خودرویی که در از خودرو در مقابل حرارت، خوردگی، رطوبت و عوامل محیطی گوناگون محافظت می‌کند. استحکام بالا، رنگ پذیری و چسبندگی عالی به انواع سطوح، عدم ته نشینی، روان شوندگی مطلوب، یکنواختی و عدم شره هم از دیگر خواص این محصول است.

این محصول که با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده است در بدنه، زیر گل‌گیر، رکاب، سپر عقب و جلو و نیز قاب در خودرو استفاده می شود. با به کارگیری فناوری نانو در این محصول، نه تنها مشکل تامین مواد تا حد قابل توجهی برطرف شده بلکه برخی از ویژگی‌های محصول همچون ماندگاری و سیالیت و استحکام نیز بهبود یافته است.

با کمک این محصول، کیفیت خودروهای داخلی ارتقا و عمر مفید آنها افزایش یافت و بازار واردات این محصول از رونق افتاد. بازاری که پیش از این سهم بالایی را به کشور چین داده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت کیفیت مقاومت رطوبت فناوری نانو خودروها شرکت دانش بنیان اتومبیل حرارت استحکام عمر مفيد خودروی داخلی کشور چین بازار واردات تنش های فیزیکی تنش های شیمیایی بدنه اتومبیل ارتقای کیفیت خودروهای داخلی ارتقا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصادآنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۷۳ هزار کیلومتر ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۱۷۴ هزار کیلومتر ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی