Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشهد مقدس گفت:هفت اتاق‌ عمل بیمارستان مهرگان که به دلیل برخی نواقص تعطیل شده بود، امروز بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،محسن داوری در مراسم بازگشایی بخش‌های پلمب‌شده بیمارستان مهرگان واقع در فلاحی قاسم‌آباد، اظهارداشت:، بعد از گذشت حدود 12 سال مشکل فنی و مالکیتی این بیمارستان رفع شده است؛امروز بعد از 6ماه پیگیری مجدانه برای فعال‌سازی بیمارستان مهرگان، این اتفاق رقم خورد؛ بیمارستان مهرگان حدود یک دهه است که به دلیل مشکلات مالکیتی دچار اختلال در دریافت پروانه بهره برداری بوده است و به دلیل عدم صدور پروانه بهره‌برداری اجازه فعالیت نداشت و تنها بخش اورژانس آن برای خدمت‌رسانی به مردم فعال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد مقدس خبرداد: معامله پروانه نانوایی تا 10 میلیارد ریال/ در ساز و کار نظارتی جدید نانوایی‌ها ضرر نمی‌کنندفرماندار مشهد مقدس: برای توسعه اقتصادی شهر به تدوین برنامه جامع نیاز داریمفرماندار مشهد مقدس : 300 نانوایی ویژه فعال می‌شود/ از قطع سهمیه تا پلمپ کامل در انتظار واحد‌های متخلف

وی افزود: به‌دلیل اتفاقات پزشکی در این مرکز حدود دو سال پیش بخشی از فعالیت‌های این بیمارستان معلق و اتاق‌های عملش نیز پلمب شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: این بیمارستان حدود 220 کادر درمان دارد که در این حوزه اشتغال‌زایی داشتند. از طرفی، در این منطقه از شهر مشهد هم به مجاوران و هم زائران و حتی کشور‌های همسایه خدمات درمانی می‌شد و این نقص در شأن شهر ما نبود و کادر درمان این منطقه هم نگران شغل خود با تعطیلی این بخش بودند که خوشبختانه امروزبا پیگیری‌های صورت گرفته پلمپ آن بازگشایی شد.

داوری خاطرنشان‌کرد:مردم در موضوع سلامتشان برگردن حاکمیت حق دارند و باید مطالبه‌گری کنند،چرا که آموزش و سلامت از وظایف حاکمیت است.

وی گفت:در مشهد علاوه بر این که باید پاسخگوی ظرفیت شهروندی باشیم باید پاسخگو و پذیرای زائران داخلی و زائران خارجی و از جمله گردشگران سلامت هم باشیم.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان مهرگان مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد