Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@23:37:35 GMT

سومدیریت برخی افراد باعث وضعیت فعلی ماشین‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۶۸۶

سومدیریت برخی افراد باعث وضعیت فعلی ماشین‌سازی شد

دروازه‌بان بومی و جوان ماشین‌سازی معتقد است سومدیریت برخی افراد به اصطلاح مدیر باعث وضعیت فعلی این تیم قدیمی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عرفان اکرمی در خصوص اتفاقاتی که برای ماشین‌سازی در فصل گذشته رخ داد، اظهار داشت: ماشین‌سازی تیم ریشه‌دار و بزرگی است اما متاسفانه سومدیریت برخی از افراد به اصطلاح مدیر باعث شد تا این تیم در آستانه انحلال و نابودی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درعین حال گفت: با اینکه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی درنهایت به ضرر ماشین‌سازی شد اما توفیق اجباری و فرصتی برای خیلی از بازیکنان بومی و مستعد تیم‌های پایه بود تا استعدادشان را شکوفا کرده و خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان شد: ۶ نفر از بازیکنان ماشین‌سازی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و من هم در لیست دعوت‌‍شدگان مهدی مهدوی‌کیا بودم و اردوی بسیار خوبی را هم سپری کردیم.

 

اکرمی بیان داشت: بسیاری از بازیکنان فصل گذشته ماشین‌سازی به تیم‌های لیگ برتری از جمله گل‌گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان یا تیم‌های دسته یکی مثل سایپا، شمس‌آذر قزوین، تیم یزد و سایر تیم‌ها منتقل شدند.

 

وی درباره وضعیت خودش برای فصل آینده اعلام کرد: از چند تیم دسته یکی و دسته دومی پیشنهاد دارم و فعلا تمریناتم را به صورت انفرادی برگزار می‌کنم و امیدوارم که بهترین انتخاب را داشته باشم.

 

این بازیکن تبریزی با تأکید بر اینکه ماشین‌سازی غنیمت بزرگی برای ما شد، ابراز نمود: امیدوارم مسئولان به داد ماشین‌سازی برسند، چون حذف نام بزرگ این تیم باعث ناراحتی مردم ورزش دوست آذربایجان می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است