Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کلام الله صفری روز چهارشنبه در جریان دیدار از خبرگزاری ایرنای استان اردبیل گفت: برای تحقق این هدف، ۲۰ برنامه آموزشی و ۳۰ برنامه تربیتی جامع تدوین شده و اجرای آن آغاز شده است و از اول سال تحصیلی جدید نیز این برنامه‌ها به شکل جدی به اجرا درخواهد آمد.

وی باغ بیان این که بدون تحقق اهداف تربیتی و آموزشی، همه جامعه آسیب می بیند، افزود: برای تحقق این هدف باید از ظرفیت نخبگان جامعه و همه ظرفیت دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل با تاکید بر ضرورت رشد متعادل، متوازن و همه جانبه نظام تعلیم و تربیت گفت: بدون رسانه نمی توان مدیریت درستی در حوزه آموزش داشت و به اهداف تربیتی و آموزشی برای پرورش نسل نوجوان و جوان دست یافت.

وی همه آحاد جامعه، اولیای دانش آموزان و دلسوزان جامعه و به خصوص خبرنگاران را شرکای آموزش و پرورش خواند و بیان کرد: علاوه بر ۳۶۵ هزار دانش آموز و ۱۹ هزار معلم، همه جمعیت استان، شرکای نظام آموزشی استان هستند.

صفری، مدیریت در آموزش و پرورش را کاری جمعی و مشارکتی عنوان کرد و با تاکید بر توجه ویژه به مناطق محروم گفت: برای تحقق این هدف باید عدالت تربیتی و آموزشی اتفاق بیفتد و همه امکانات در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و زیرساخت‌های آموزشی مبنای عدالت توزیع شود.

مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل با گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: آموزش و پرورش استان بدون همراهی اهل رسانه و خبرنگاران نمی تواند ظرفیت‌ها، نیازها و خدمات خود را به جامعه منعکس کند و به همین علت، تعامل کامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سرلوحه کار نظام تعلیم و تربیت استان قرار گرفته است.

وی آموزش و پرورش را خانه و محل زندگی خبرنگاران دانست و با تاکید بر ضرورت شفافیت کامل در عرصه اطلاع رسانی و بیان نواقص با واسطه‌گری خبرنگاران گفت: اگر شفاف نباشیم، در آینده مورد مواخذه جامعه خود قرار خواهیم گرفت.

صفری اظهار کرد: اهل رسانه باید فارغ از حب و بغض‌های شخصی و گرایش‌های جناحی و گروهی، باید به صورت دقیق و صحیح به انعکاس واقعیت‌ها و حقایق بپردازند و تنها در این صورت است که کار آنها مفید حال جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: صدای قلم علما و اهل رسانه که برای بیداری، دادگری، مبارزه با ظلم و عدالت خواهی بلند می شود، ارزشمند است و امروز فریاد ساکت اهل قلم صدای عجیبی دارد.

داوود مرادپور رئیس خبرگزاری ایرنای استان اردبیل نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت خبررسانی این رسانه ملی به مدیرکل آموزش و پرورش استان ارائه و بر ضرورت همکاری همه جانبه تمام ارکان خدمات به مردم و جامعه در عرصه اطلاع رسانی تاکید کرد.

برچسب‌ها روز خبرنگار استان اردبیل وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استان اردبیل وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار استان اردبیل وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند