Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:44:51 GMT

یک سریال کمدی ابرقهرمانی در اچ‌بی‌او

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۹۱۸

یک سریال کمدی ابرقهرمانی در اچ‌بی‌او

اچ‌بی‌او دستور ساخت یک سریال کمدی درباره ساخت یک فیلم ابرقهرمانی داده است.

پایلوت این سریال که نیم ساعته خواهد بود با عنوان «فرنچایز» ساخته می‌شود و درباره گروهی است که امیدوارانه در داخل فضایی مملو از ناکارآمدی و در عین حال شاد برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانانه گیر افتاده‌اند.
خلاصه اگر آنها بتوانند این کار را به انجام برسانند سوالی که با آن روبرو می‌شوند این است که آیا ساخت این فیلم‌ها طلوعی برای هالیوود است یا اینکه سینما به جایگاه آخرش رسیده است؟ آیا یک کارخانه رویاسازی در کار است یا یک کارخانه ساخت مواد شیمیایی؟

به گفته یکی از افراد مطلع پروژه، ایده اصلی ساخت این برنامه را سم مندس مطرح کرده و خود او برای کارگردانی قسمت پایلوت انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این پایلوت توسط جان براون، کیت آکوشی و آرماندو ایانوچی نوشته شده و مندس علاوه بر کارگردانی با کمپانی «نیل استریت پروداکشنز» خودش از تهیه‌کنندگان اجرایی هم خواهد بود.

ایانوچی برای مخاطبان آمریکایی برای خلق «ویپ» برای اچ‌بی‌او به عنوان یک طنز سیاسی کاملا شناخته شده است. این سریال اقتباسی از سیتکام کمدی بریتانیایی درباره معاون رئیس جمهوری و گرفتاری‌هایش بود و جوایز متعددی دریافت کرد.

کارگردانی این پایلوت، اولین تجربه سم مندس برای تلویزیون خواهد بود؛ البته او در گذشته تهیه‌کننده اجرایی چندین برنامه تلویزیونی بوده است.

سم مندس بریتانیایی جایزه اسکار بهترین کارگردان را برای «زیبایی آمریکایی» دریافت کرده و سال ۲۰۱۹ برای فیلم‌ «۱۹۱۷» بار دیگر نامزد اسکار کارگردانی و بهترین فیلم شد و فیلم در نهایت ۳ جایزه فیلمبرداری، تدوین و جلوه‌های ویژه را دریافت کرد. «اسپکتر» و «اسکای فال» از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» نیز توسط او کارگردانی شده و «جاده‌ای به سوی تباهی»، «جارهد» و «جاده انقلابی» از دیگر فیلم‌های او است.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1660393

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال خارجی کارگردانان سینمای جهان بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه لوپاریزین ادعا کرد که پی اس جی از پاسخ رد اولیه بارسا ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

این دومین پیشنهاد پی اس جی به بارسا برای یامال بود و آنها بار دیگر تاکید کردند که می خواهند جواهر 16 ساله بارسا را با رقمی هنگفت جذب کنند.

روز گذشته ژرژ مندس، ایجنت یامال، در پاریس بود و تصویر او در حال خروج از باشگاه پی اس جی شکار شد.

در همین رابطه امروز اکیپ نوشت که مندس در جلسه با مدیران پی اس جی به آنها اطلاع داده که بارسا هرگز یامال را نخواهد فروخت و خود بازیکن نیز تمایلی برای جدایی ندارد پس بهتر است تمرکز خود را روی بازیکنی غیر از یامال برای تقویت خط حمله بگذارند.

دیگر خبرها

  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود