Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@14:17:48 GMT

دستگیری سارقان زورگیر مسلح

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۰۲۲

دستگیری سارقان زورگیر مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ زورگیر که با خودروی سرقتی از اتباع کشور‌های همسایه زورگیرمی کردند خبرداد و گفت: از متهمان یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره زورگیری از اتباع کشور‌های همسایه در محدوده "قیامدشت"بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اعلام کرد: بررسی اولیه ماموران حاکی از این بود، راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری با استفاده از سلاح سرد و گرم از اتباع کشور‌های همسایه زورگیری می‌کنند و بدین ترتیب گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه ماموران کلانتری روز گذشته در گشت زنی‌های هدفمند راننده و ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید را در حال زورگیری تبعه‌ای از کشور‌های همسایه مشاهده کردند.

وی افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران سریع از محل متواری و عملیات مهار آنان آغاز تا اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوائی، خودروی سارقان متوقف و ۳ تن از متهمان دستگیر، اما یکی از سارقان از محل گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو ۳ قبضه سلاح سرد ویک قبضه شبه سلاح گرم کشف و متهمان به زورگیری از اتباع کشور‌های همسایه با استفاده از خودرو‌های سرقتی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودروی پراید در روز گذشته در شرق تهران اعتراف کردند تاکید کرد: با تلاش همکارانم در کلانتری قیامدشت مخفیگاه سارق متواری شناسایی شده است و دستور دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: کشف سایر جرائم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستگیری سارقان زورگیر سارقان زورگیر مسلح قیامدشت اتباع کشور های همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده یگان حفاظت مترو تهران گفت:سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند.

سرهنگ لک افزود: ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی گفت: با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

او افزود: پس از اخذ دستور قضایی سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان