Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@00:14:31 GMT

انتصابات جدید در شبکه آموزش سیما

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۰۲۳

انتصابات جدید در شبکه آموزش سیما

با حکم علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما، سیاوش عقدایی به عنوان قائم مقام و محمد غفاری به عنوان سرپرست تامین برنامه این شبکه معرفی شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای مدیران شبکه آموزش، سیاوش عقدایی به سمت قائم مقام شبکه آموزش معرفی و از حامد مخبر قائم مقام سابق این شبکه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد غفاری خضری با دریافت حکم، به عنوان سرپرست تامین برنامه شبکه آموزش معرفی شد.

محمد خضری در کارنامه کاری‌اش مشاور معاونت صدا، مشاور امور هنری معاونت فضای مجازی، مدیر امور هنری شبکه نسیم، مدیر گروه‌های هنری شبکه نمایش، مسئول هماهنگی و ارزیابی شبکه چهار و همچنین تهیه کنندگی برنامه‌های مختلف را دارد.

سیاوش عقدایی علاوه بر تالیف و ترجمه و ثبت اختراع و سابقه اجرای برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، قائم مقام شبکه رادیویی جوان، مدیر باشگاه رادیویی سازمان صدا و سیما، مدیر فضای مجازی سیما و دبیر شورای مجازی سیما را در کارنامه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه آموزش سیما شبکه آموزش قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم