Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:50:56 GMT

اجرای پویش جهاد تبیینی حضرت زینب (س) در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۱۶۸

اجرای پویش جهاد تبیینی حضرت زینب (س) در استان اردبیل

سارا حقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت نفش حضرت زینب (س) در پیام‌رسانی قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: جهاد امام حسین (ع) به شمشیر بود و جهاد زینب به گفتار و بیان که در این میان یکی مجاهدِ جنگ سخت و دیگری مجاهد جنگ نرم بود.

وی با تاکید بیان اینکه فریاد دیروز حضرت امام حسین (ع) را، روایت امروز ما، طنین‌انداز می‌کند، اظهار کرد: در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین بانوان و دختران جوان، همراه با شروع جهاد تبیینی زینب (س) ، در پیوستن افراد به لشگر لبیک گویان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، برای مجاهده در عرصه جهاد تبیین ، پویش سراسری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و گفت: عموم بانوان و دختران جوان برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین عبارت "لبیک یا زینب (س) را به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ ارسال کنند و از مطالب و محتوای فرهنگی این سامانه در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی بهره‌مند شوند.  

حقی افزود: از آغاز ماه محرم تاکنون اطلاع‌رسانی و تبلیغ این پویش در بین گروه‌ها و کانال‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی بانوان استان اردبیل انجام شده که در راستای آنان بانوان و دختران از اقشار مختلف به این پویش پیوسته و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها ماه محرم حضرت زینب (س) اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم حضرت زینب س اردبیل ماه محرم حضرت زینب س اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود