Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ‌پس از پایان دهه اول محرم و از روز شنبه ۲۲ مرداد، تلویزیون پخش سریال‌های جدید خود را با مضامین متفاوت آغاز می‌کند.

«راز ناتمام» سریال جدید شبکه یک است که از روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ پخش خود را شروع می‌کند. این سریال با مرور اتفاقات روزهای آغازین دهه شصت نگاهی دارد به زندگی شهید محمد جواد باهنر و چگونگی شهادت او و محمد علی رجایی توسط منافقان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سریال راز ناتمام فرهاد جم نقش شهید باهنر و سید جواد هاشمی نقش محمد علی رجایی را بازی می‌کنند. رامین راستاد و بهرام ابراهیمی هم به ترتیب ایفاگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی و مهندس بازرگان هستند. این سریال هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

شبکه دو که در ایام دهه اول محرم باکس نمایشی خود را در اختیار بازپخش تله تئاترهای مذهبی گذاشته است، از روز شنبه پخش سریال «آتش سرد» را شروع می‌کند. این سریال کاری است از رضا ابو فاضلی که در ۳۰ قسمت آماده پخش شده است. در سریال جدید شبکه دو بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مرتضی ضرابی و…. بازی دارند. این سریال هرشب ساعت ۲۱.۳۰ روی آنتن می‌رود.

در بین شبکه‌های تلویزیونی، شبکه سه تنها شبکه‌ای است که در این سال‌ها هیچگاه باکس نمایشی‌اش را با سریال تکراری پر نکرده و همیشه سریال جدیدی را روانه آنتن خود کرده است. این شبکه با اتمام فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» پخش سریال جدید «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل را شروع می‌کند. این سریال هم از روز شنبه و از ساغت ۲۰.۴۵ روی آنتن می‌رود. در سریال بی‌نشان» مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش بهزادی و قاسم زارع، نسرین نکیسا و… بازی دارند. این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی در ۳۰ قسمت روی آنتن می‌رود.

شبکه پنج بعد از پایان پخش سریال «داستان شهر ۳»، باکس نمایشی خود را در اختیار سریال تکراری «رسم عاشقی» گذاشت. این سریال ۳۰ قسمتی از روز دوشنبه دهم مرداد ماه پخش خود را شروع کرد و کماکان روی آنتن خواهد بود. «رسم عاشقی» را سعید سلطانی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه کارگردانی کرده است.

کد خبر 696833 برچسب‌ها تلویزیون سریال سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما ماه محرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال سینمای ایران تلویزیون صدا و سیما ماه محرم روز شنبه سریال جدید پخش سریال روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه آی‌فیلم و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه، ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژد‌ها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژد‌ها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین