Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:43:50 GMT

اعتراف جالب سرمربی استرالیا درباره والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۵۷۳

اعتراف جالب سرمربی استرالیا درباره والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دیوید پرستون از پرافتخارترین مربیان دانشگاهی کانادا است که 6 عنوان پیاپی در مسابقات دانشگاهی دارد. او در سال‌های 2013 تا 2018 با هدایت تیم دانشگاه غربی دو مدال نقره و چهار مدال برنز مسابقات قهرمانی کانادا را از آن خود کرد و به مدت دو سال سرمربی تیم ملی جوانان کانادا بود که با این تیم در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی که 341 برد و 89 باخت را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، در حال حاضر سرمربی تیم ملی استرالیا در جام کنفدراسیون مردان آسیا است و در حاشیه این رقابت‌‌ها در گفت وگوی اختصاصی با سایت فدراسیون گفت: تیم ملی بزرگسالان ایران در لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت. بهروز عطایی را در بلغارستان دیدم و به او گفتم با تیمش بسیار خوب کار کرده است. بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها بسیار با نظم و انضباط بودند و سرعتی بازی کردند. من آینده روشنی برابر این تیم متحول شده می‌بینم.

این سرمربی درباره تیم ملی جوانان ایران هم گفت: امسال جوانان زیر ۲۰ سال تیم ملی ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا شرکت کرده‌اند و این جایگزینی جوانان با بزرگسالان ایده بسیار خوبی است.

او با اشاره به این که سال‌ها در کانادا سرمربی تیم ملی جوانان بوده و با بازیکنان مستعد بسیاری کار کرده‌ است، تصریح کرد: از آن‌جایی که ما با ایران در یک گروه نبودیم این تیم را دقیق  آنالیز نکردم، ولی فکر می‌کنم آن‌ها ۱۸ سال بیشتر نداشته باشند. این تیم به لحاظ قد شرایط مطلوبی دارد و با توجه به داشتن شرایط فیزیکی خوب، با سرعت بالا بازی می‌کند.

پرستون در ادامه گفت: در نخستین مسابقه با تاکتیک خوب و تعویض‌های به موقع سرمربی، این تیم توانست پاکستان را شکست دهد. من با والیبال ایران تاحدودی آشنا هستم و برخی از بازیکنان چون میلاد عبادی‌پور را می‌شناسم. او یکی از بهترین دریافت کننده‌ها است. بازیکنان ایران بسیار باهوش و درحال پیشرفت هستند و یادگیری فوق‌العاده‌ای دارند. دقیقاً می‌دانند در کدام منطقه باید دفاع کنند و در کدام منطقه پرش‌های به موقعی داشته باشند.

او در مورد تغییر نسل در تیم‌های مختلف والیبال جهان گفت: این موضوع بستگی به کشورهای مختلف و بازیکنان دارد که آیا در پایان سال بازی خود قرار دارند؟ بهترین ایده است که جوان‌ترها جای بازیکنان سن‌دارتر را بگیرند اما یک نکته را فراموش نکنیم که این بازیکنان که سال‌ها تجربه در تیم‌های ملی داشتند، باید تجربیات خودشان را در اختیار جوان‌ها قرار دهند و نکاتی را که براساس تجربه آموخته‌اند به این بازیکنان تازه وارد آموزش دهند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم والیبال استرالیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا