Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعلام روابط عمومی سازمان لیگ به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به گزارش آریا، سازمن لیگ می گوید اشکالات متعدد در سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه‌ ها سبب بی تماشاگر شدن بازی های هفته اول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه‌های لیگ برتر اشکالات متعددی استخراج شده است، بر این اساس مقرر شد تا زمان رفع اشکالات ارزیابی شده سامانه‌ های مذکور تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد به این ترتیب تمامی مسابقات هفته نخست لیگ برتر تماشاگران بدون تهیه بلیت، مجاز به حضور در ورزشگاه‌ نیستند. باشگاه‌ ها نیز موظف شده‌ اند هرچه سریع‌ تر نسبت به رفع اشکالات اخذه شده اقدام کنند و تاییدیه‌ های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اتخاذ کنند تا امکان بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها فراهم شود.
سهیل مهدی، مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر شایعه برگزاری بدون تماشاگر بازی استقلال - سپاهان را رد کرد، البته فقط تا همین لحظه! و جالب این که درست لحظاتی بعد از تماس با مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر سایت سازمان لیگ اعلام کرد بازی ها بدون تماشاگر است. در پی توقف بلیت فروشی بازی تیم های استقلال و سپاهان در فضای مجازی شایعه شد ممکن است این توقف نشانه برگزاری  بدون تماشاگر بازی باشد. بلیت فروشی بازی تیم های استقلال و سپاهان که قرار است جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شود، از حوالی ظهر امروز آغاز شده بود اما با گذشت چند ساعت ناگهان بلیت فروشی قطع شد تا این شایعه در فضای مجازی قوت بگیرد که به دلیل اصرار فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه، احتمال دارد این بازی بدون تماشاگر باشد.
در همین راستا با سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر تماس گرفتیم، مهدی گفت: تا این لحظه چیزی در مورد برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر به ما ابلاغ نشده است. طبق آخرین تصمیمی که اتخاذ شد قرار است بازی استقلال و سپاهان با حضور تماشاگر باشد.
مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره توقف بلیت فروشی استقلال - سپاهان گفت: من هم دقایقی پیش متوجه این موضوع شدم تا جایی که به من اطلاع داده اند برای سامانه مشکلی پیش آمده و بعد از رفع اشکال، بلیت فروشی از سر گرفته می شود.
جالب این جا است که تنها چند دقیقه بعد از این ادعای سهیل مهدی سایت سازمان لیگ خبر برگزاری بدون تماشاگر تمام بازی های هفته اول فصل جدید را منتشر کرد، طبق معمول مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر از هیچ چیزی در سازمان لیگ خبر ندارد!
این اتفاق در شرایطی رخ داد که ظهر امروز سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و سپاهان آغاز به کار کرد و بسیاری از هواداران نیز موفق به خرید بلیت شدند که اکنون خبر رسیده دیدارهای هفته اول بدون تماشاگر برگزار می شود. قطعا این تصمیم و ناهماهنگی های صورت گرفته با اعتراض هواداران روبرو می شود ضمن اینکه تعجب برانگیز است که سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقات از نحوه بلیت فروشی انتقاد می کند.
این در حالی است که سایت بلیت فروشی بازی استقلال - سپاهان یکی از بهترین روزهای خود را از لحاظ سرویس دهی داشت و برای اولین بار هواداران بدون مشکل در حال خرید بلیت بودند اما ناگهان بلیت فروشی متوقف شد و چیزی که مسلم است این که دلیل برگزاری بازی ها بدون تماشاگر رعایت نشدن یکسری از الزاماتی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون برای برگزاری لیگ ابلاغ کرده اند، الزاماتی که همه خوب می دانند شامل چه بندهایی است و در همین راستا نیز ظاهرا در این بین مشکل در سامانه های بلیت فروشی فقط ظاهر قضیه است و مسئولان برگزاری بازی ها احتمالا به دنبال زمان خریدن هستند تا راهی برای دور زدن و نه حل کردن الزامات مذکور پیدا کنند.
رعایت نکردن این الزامات می تواند منجر به تعلیق فوتبال ایران شود و به همین دلیل اشکال در سامانه های بلیت فروشی فعلا تنها بهانه مناسب برای به تعویق انداختن رسیدگی به این الزامات بود. فراموش نکنید اگر بازی ها با حضور تماشاگر برگزار می شد و الزام فیفا رعایت نمی شد، هیچ توجیه ای برای این کار نداشتیم اما وقتی ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد، می توان این گزارش را به فیفا ارائه کرد که به دلیل مشکل سامانه بلیت فروشی، باشگاه ها فعلا نمی توانند پذیرای تماشاگران خود باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بلیت فروشی لیگ بیست و دوم مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر سامانه بلیت فروشی استقلال و سپاهان تماشاگر برگزار بدون تماشاگر هفته اول سازمان لیگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم