Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:45:01 GMT

جهاد تبیین نقطه مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۷۷۸

جهاد تبیین نقطه مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: اراده مهمترین اصل در رسیدن به اهداف است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه اباعبدالله الحسین و یارانش، خاطرنشان کرد: امام حسین با قیام عاشورایی خود تاریخ را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امام حسین آمد که واقعیت یزید زمان را بیان کند و رسانه‌ها باید یزیدهای این زمانه را معرفی کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار با ثبت یک واقعه در تاریخ ماندگار می‌شود همانطور که برخی از انسان‌ها در مسیر تاریخ اثرگذار هستند اصحاب رسانه هم باید تاثیرگذار باشد.

وی به جنگ رسانه‌ای در عصر امروز و قدرت رسانه‌ها گریزی زد و گفت: امروز اصحاب رسانه مهم‌ترین نقش را در این جبهه سراسر نبرد سخت و شکننده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: رسالت امروز اصحاب رسانه بسیار مهم و عمل به آنها بسیار سنگین است.

وی با یادآوری اینکه ما در جنگ نظامی، تحریم‌های اقتصادی و دیپلماسی سیاسی پیروز میدان بودیم، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و تدابیر رهبری کشور ما را از نیل‌های مختلفی عبور داده و فرعون‌های زیادی را شکست داده است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی منظومه فکری امامین انقلاب و محل امید و الگوی آزادی‌خواهان جهان است.

سردار حسینی با تاکید براینکه دشمن شکست خورده و قدرت مقابله با ما ندارد، اظهار کرد: از دشمنی دشمنان ذره‌ای کاسته نشده اما قدرت ما با وجود تمام توطئه‌ها افزایش پیدا کرده و ما قدرتمند شده‌ایم.

وی گفتمان‌سازی و جریان‌سازی به نفع انقلاب را مهم‌ترین رسالت امروز خبرنگاران عنوان کرد و گفت: دشمن تمام توان خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و تزریق ناامیدی در جامعه گذاشته است لذا باید در مقابل این توطئه‌ها جهاد تبیین به معنای واقعی شکل بگیرد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت بزرگ رسانه‌ها باید در پیروزی جبهه حق علیه باطل نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه باید پیشرفت‌های دولت انقلابی و توان دولت در همراه‌سازی کشورهای همسایه را به عنوان یک نقطه جریان‌ساز برجسته کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان وظیفه رسانه ها اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم