Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید، اظهار کرد: این دو مجموعه برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر دارای امکانات مناسب ولی ناکافی هستند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهر کرمانشاه خواست عموم مردم است، افزود: در سفر وزیر کشور به کرمانشاه موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر مطرح شد و پیرو دستور وزیر کشور اقدامات لازم برای اجرای این برنامه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برآوردهای انجام شده در رابطه با تعداد معتادان متجاهر در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در بازدید امروز مشخص شد که با وجود امکانات مناسب در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی ظرفیت این مجتمع تکمیل است که با تجهیز یکی از سوله‌ها ظرفیت این مرکز افزایش می‌یابد.

رحیمی زنگنه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه خبر داد و گفت: با اختصاص این مبلغ و تغییر کاربری و تجهیز یکی از سوله‌های این مجتمع امکان نگهداری تعداد بیشتری از معتادان در این کمپ وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید، افزود: در بازدید امروز و گفتگو با مدیران این ۲ مجموعه بخشی از مشکلات موجود احصا شد که از طریق فرمانداری و در ارتباط با سایر دستگاه‌ها سعی در برطرف کردن آنها خواهیم داشت.

فرماندار کرمانشاه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال بودجه برای فاضلاب مجموعه اردوگاهی چشمه سفید خبر داد و بیان کرد: با مصوبه کمیته برنامه و بودجه فرمانداری کرمانشاه این مبلغ به این مجموعه اختصاص یافت و شهرداری نیز بقیه اعتبار لازم برای ساماندهی فاضلاب چشمه سفید را اختصاص خواهد داد.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از کرمانشاه بخش نخست کار است، گفت: بازگشت این گروه به زندگی عادی یک فرآیند خواهد بود که از جمع‌آوری، درمان، مراقبت و حمایت تشکیل شده است و این فرآیند نیازمند هم‌افزایی چندین دستگاه اجرایی است.

کد خبر 5560498

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه معتاد متجاهر جمع آوری معتادان محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار گرگان کمپ ماده ۱۶ بهزیستی معتادان متجاهر چشمه سفید جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر