Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان تا‌ٔیید کرد که تحقیقات در مورد قتل «ایمن الظواهری» رهبر سازمان «القاعده» همچنان در جریان است.

مجاهد در گفت‌وگوی اختصاصی با «العربیه»، با تاکید بر این که طالبان نتوانست جسد الظواهری را بیابد و تا این لحظه اثری از آن پیدا نشده، افزود که طالبان از حضور الظواهری در این مکان اطلاعی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهد افزود: «این پرونده ابعاد مختلفی داشته و تحقیقاتی در حال انجام است و زمانی که این تحقیقات تکمیل شد، نتیجه را اعلام خواهیم کرد».

وی با تاکید بر امن بودن منطقه محل اقامت الظواهرای و عدم بازرسی از آن گفت موشکی که به خانه الظواهری اصابت کرد، همه چیز را منهدم کرد.

مجاهد عملیات انجام شده توسط آمریکا را مغایر با «توافق دوحه» توصیف کرده و افزود این عملیات، تبعاتی را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذبیح الله مجاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد

«واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، نبنزیا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «ما گزارش‌های دلخراشی در مورد گورهای دسته‌جمعی داشتیم که در نوار غزه کشف شده است. ما به یک تحقیق بین‌المللی مستقل نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که عاملان آن پاسخگو خواهند بود.»

به گزارش اسپوتنیک، مقامات فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۳۰۰ جسد - از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح - در گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

هر روز ابعاد تازه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین فاش می‌شود. از هفتم اکتبر و بعد از عملیات فلسطینی طوفان الاقصی، نزدیک به ۳۵ هزار نفر در جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه در غزه در عملیات‌های زمینی و هوایی تل‌آویو به شهادت رسیده‌اند. بیمارستان ناصر و الشفا هم که در حال حاضر به ویرانه تبدیل شده، مدت‌ها تحت عملیات‌ سنگین صهیونیست‌ها بود و بعد از خروج آنها، گورهای دسته‌جمعی یکی پس از دیگری رو می‌شود.

با کشف تعداد بیشتری از گورهای جمعی در نقاط مختلف نوار غزه و بیرون آوردن پیکرهایی بدون سر، دست، پوست و یا با دست و پاهای بسته و همچنین اجسادی که هنوز سرم و وسایل پزشکی به آنها وصل است، اجساد کودکان و اجسادی که به شدت متلاشی شده‌اند، ابعاد دیگری از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حملاتش به نوار غزه نمایان شده و مسوولان مختلف آغاز تحقیقاتی بین‌المللی و مستقل درباره این جنایات را خواستار شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف صدها گور مخفی دیگر در کانادا کشف گور جمعی جدید در عراق

دیگر خبرها

  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان