Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:13:49 GMT

اعتبارات دولتی در شهرستان جهرم، ۳۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۷۸۷

اعتبارات دولتی در شهرستان جهرم، ۳۰ درصد افزایش یافت

محمدحسن شعبانی روز پنج‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جهرم افزود: با همه تنگناهای مالی که وجود دارد با پیگیری های مستمر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی موفق شدیم اعتبارات مناسبی را در حوزه.های زیرساختی شهرستان دریافت کنیم.

وی بیان کرد: امروز و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغی بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن استانی و ۳ درصد نفت و گاز سهم شهرستان جهرم، بین دستگاه های اجرایی در راستای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان تقسیم گردید که نسبت به اعتبارات سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به‌طور قطع ما برای پیشرفت شهرستان به این عدد و رقم‌ها قانع نخواهیم بود، تصریح کرد: فقط در یک قلم برای تقویت برق در بخش سیمکان جهرم مبلغی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است و جذب اعتبارات دیگر در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری است.

آب سد سلمان فارسی به شهر قطب آباد می‌رسد

 نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به بازدید اخیر خود از پروژه خط انتقال آب سد سلمان فارسی به نقاط مختلف شهر جهرم و قطب آباد گفت: امروز و با توجه به خشکسالی‌های اخیر تامین آب شرب سالم و پایدار از اولویت های هر منطقه باید باشد.

دکتر محمد رضا رضایی کوچی  افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و کار کارشناسی پروژه خط انتقال آب از سد سلمان فارسی به مخزن تل کوهک جهرم جهت تقویت آب در مناطق زیباشهر، فرهنگ شهر، خارقان، بلوار رهبری ، بلوار سپاه و در آینده نزدیک قطب آباد در حال انجام است.

وی اظهار داشت: خط انتقال این پروژه به طول هفت کیلومتر در فاز اول در حال اجرا است که  با تکمیل این فاز، حدود ۱۵ هزار مشترک از آب پایدار سد سلمان فارسی بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها فرمانداران جهرم اعتبارات دریافت اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران جهرم اعتبارات فرمانداران جهرم اعتبارات دریافت اعتبار سد سلمان فارسی شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت