Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان صبح امروز در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون اصفهان «در محکومیت بیانیه یکی از سران فتنه»، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: دشمن در طول تاریخ همواره در برابر شیعه برنامه‌ریزی و توطئه داشته است و وظیفه ما این است که با جهاد تبیین و روشنگری این برنامه‌ها را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار می‌شود، ادامه داد: گاهی بر اثر عدم تبیین و سکوت خواص و حتی گاهی به واسطه همراهی برخی خواص ناآگاه با جریان‌ مخالف، زمینه برای وقایعی چون عاشورا فراهم می‌شود.

محمودی بیان کرد: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده‌اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می‌آورند، اما نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده، ولی دشمن مسیرشان را دنبال می‌کند و البته ما انزجار خود را از این افراد نشان می‌دهیم.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: از یک سو دستورات دینی در حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر ظالم و از سوی دیگر رفتار عملی مردم ایران در تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم نشان داد راه شهدای مدافع حرم مشروعیت دینی و مقبولیت مردمی دارد.

وی با اشاره به سخنان امام سجاد (ره) در برابر یزید، گفت: علم، حلم، فصاحت، شجاعت و محبت در دل مؤمنین از ویژگی امام و رهبر مسلمین است که امام سجاد (ع) در این خطبه مطرح کردند؛ شجاعت از صفات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است و به واسطه این ویژگی بود که در مقابل آمریکا و استکبار ایستاده‌اند و می‌توانند فریاد بزنند و نترسند.

محمودی افزود: افرادی در انقلاب اسلامی بودند که وقتی ناو آمریکایی وارد خلیج فارس شد و  امام به سبب شجاعت حسینی توصیه کردند آن را بزنید، ترسیدند و بهانه آوردند.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اظهارات اخیر یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کردند که در آن ضمن محکوم کردن این اظهارات، رسیدگی قضایی و محاکمه فتنه‌گران و توهین‌کنندگان را خواستار شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه عاشورا محرم شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم