Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت موثر از اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور، همکاری موثر و تخصصی در تنظیم سند پیمان جمعی CBA و حمایت عملی از آموزش و تامین نیروی دریانورد متخصص، به عنوان معیارهای عملکردی فعالان دریایی از سوی انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران سنجیده می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان مجموعه منتخب دریانوردان و مجموعه تخصصی و همکار فدراسیون بین‌المللی حمل و نقل ITF ‌در چهار چوب رسالت خود و حمایت از مطالبات عموم دریانوردان و ایجاد فضای تعاملی در حل مشکلات صنف دریایی و صنعت کشتیرانی با تخصیص ‌نشان خدمت ماندگار از مدیران دریایی که نقش موثری در تقویت و توسعه منابع انسانی و مطالبات صنفی دریانوردی داشته‌اند تجلیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان ایران با بررسی شاخص‌ها و جهش قابل توجه در بهبود شرایط صنفی، امسال‌ مدیر‌ شرکت ملی نفتکش ایران را برای این نشان انتخاب کرد.

‌ حمایت موثر از اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور، همکاری موثر و تخصصی در تنظیم سند پیمان جمعی CBA و انعقاد آن برای مدت دو سال، حمایت عملی از آموزش و تامین نیروی دریانورد متخصص، فراهم کردن امکان گذراندن دوره کارورزی برای دانشجویان رشته های دریانوردی، پیگیری‌ جهت احقاق حقوق دریانوردان و غیره از جمله شاخص‌ها و دلایل اعطای این نشان‌ است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

 وی با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته وی، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟