Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:11:49 GMT

رهايي گروگان و دستگيري 3 گروگانگير

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۱۲۳

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از یک فقره آدم ربایی به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس و دستگیری 3 گروگانگیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار "غلامرضا جعفری" افزود: با تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی فرد ربوده شده در کمال سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس که برای وصول طلب خود به مبلغ 10 میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شده که سریعا با اجرای طرح مهار و حضور اکیپی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جعفری اظهار داشت: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی استان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در کشف جرایم، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروگانگیر ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس