Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ریانووستی، ایوان نچایف، سخنگوی مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به مذاکرات وین اعلام کرد که زمانی که توافق هسته‌ای ایران احیا شود، نمی‌توان برنامه‌ای دیگری داشت و زبان اولتیماتوم در مذاکرات برجام کارساز نخواهد بود.

نچایف در جلسه‌ای مطبوعاتی به دور جدید مذاکرات پرداخت و تاکید کرد که احیای توافق برجام تنها راه موثر و معقول است که باعث ایجاد تعادل و جلوگیری از تشدید تنش‌ها درباره برنامه هسته‌ای تهران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه توافق برجام طبق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل همچنان به قوت خود باقی است، گفت: «در تعهدات قانونی هیچ تزلزلی وجود ندارد و هرگونه انحراف یا طرح‌های جایگزین به اصطلاح «ب» که برخی افراد دوست دارند درباره آن گمانه زنی کنند، با تصمیمات اجماع شورای امنیت در تعارض است. روسیه اعلام کرده است که اولتیماتوم در موضع حساسی مانند احیای برجام کارساز نخواهد بود.»

دور تازه مذاکرات رفع تحریم‌ها پس از نزدیک به پنج ماه وقفه از پنجشنبه سیزدهم مرداد ماه در پایتخت اتریش آغاز شد و سرانجام بعد از چند روز مذاکره فشرده میان هیئت‌های مذاکره‌کننده حاضر در وین، مواضع کشورمان با طرف‌های مقابل به اشتراک گذاشته شد. در همین حال، به گفته منابع داخلی پیشرفت نسبی در این مذاکرات حاصل شده و همچنان اصل اساسی برای ایران در مذاکرات، تضمین حقوق و منافع کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق هسته ای ایران مذاکرات وین توافق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود