Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله طاهری، از کنترل و پایش دوره‌ای از جایگاه‌های سوخت مایع ومصرف کنندگان در استان خبرداد و گفت: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حمایت از چرخه تولید و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف کنندگان صورت گرفته است.

او با اشاره به این موضوع که تامین وتوزیع بموقع فرآورده‌های نفتی وبا کمیت وکیفیت مطلوب به مردم از وظایف اصلی شرکت ملی پخش است، گفت: لایروبی مخازن، راه اندازی جایگاه‌های جدید، رفع آلودگی، کنترل کمی وکیفی تلمبه‌ها، بازدید از مخازن جایگاه و شناسایی وتعین سهمیه سوخت مصرف کنندگان واقعی ازجمله مواردی است که در بازدید مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری، بازید مشترک با دستگاه‌های متولی از مصرف کنندگان عمده وجزء، آموزش دوره‌ای ومنظم کارکنان جایگاه ها، کنترل کمی وکیفی ۳۷۰۰ نازل فعال سوخت، توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی را از دیگر اقدامات منطقه در زمینه صیانت از حقوق مصرف کننده برشمرد.

او گفت: آزمایش کنترل کمی وکیفی انواع فرآورده‌های نفتی در زمان تخلیه وبارگیری در انبار‌های نفت استان با هدف ارائه سوخت مطلوب به مصرف کنندگان انجام بطور منظم نیز انجام می‌شود.

او ضمن قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین ونفت گاز) در خدمات رسانی به مردم گفت: در استان فارس روزانه بیش از ۱۳ میلیون انواع فرآورده‌های نفتی از ۳۰۶ باب جایگاه عرضه سوخت بدون وقفه توزیع می‌شود همچنین روزانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی از طریق ۱۳۰ باب جایگاه در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس پایش جایگاه های سوخت فرآورده های نفتی مصرف کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی