Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه اردبیل گفت: اخلاق و سیره شهدای والامقام باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود چرا که دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نیازمند ترویج خصوصیات اخلاقی شهدا و نیز توجه به جایگاه واقعی شهدای والامقام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در یادواره شهدای مشگین‌شهر اظهار داشت: اخلاق شهدای والامقام را باید با تمام تلاش و قوا در جامعه نهادینه‌سازی کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اخلاق و سیره شهدای والامقام باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود چرا که دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نیازمند ترویج خصوصیات اخلاقی شهدا و نیز توجه به جایگاه واقعی شهدای والامقام است که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را در جامعه به همه نشان دادند.

عبدی تصریح کرد: شهادت و جایگاه شهادت در جامعه بسیار ارزشمند و والا است و مقامی بالاتر از شهادت وجود ندارد که به همین منظور تمامی ائمه و اولیای الهی نیز شهادت بوده است و باید تمام تلاش خود را برای صیانت از جایگاه شهدای والامقام به کار گیریم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم.

وی اظهار کرد: هر آن چه داریم را مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و بزرگمردی را به همگان آموختند و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را در جامعه به یادگار گذاشتند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار کردستان: توهین وقاحت‌بار سران فتنه به شهدای مدافع حرم بیانگر سرسپردگی آنها به استکبار استآیین تشییع نمادین شهدای کربلا در قزوین برگزار شدتجمعات اعتراضی مردم همدان علیه توهین‌های یکی از سران فتنه 88 به شهدای مدافع حرم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: باید یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان را در جامعه برای همیشه زنده نگه داریم و فرهنگ شهدا را به یک فرهنگ نهادینه تبدیل کنیم و ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی شهیدان معظم را برای خودمان به عنوان یک درس و مکتب قرار دهیم تا سعادت اخروی و دنیوی نصیبمان شود.

انتهای پیام/142/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای والامقام انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان