Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده پنجشنبه در حاشیه واگذاری اراضی مسکونی ویلایی به افراد واجد شرایط در شهر کاکی شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران افزود: واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در راستای عدالت اجتماعی و برخورداری قشرهای ضعیف از مسکن انجام می شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: روند واگذاری زمین در همه شهرستان‌هایی که امکان واگذاری زمین ویلایی فراهم باشد، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی زاده اضافه کرد: علاوه بر تامین زمین، تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود تا در کمترین زمان ممکن افراد صاحب خانه شوند.

وی یادآور شد: واحدها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که صاحبان این خانه های ویلایی، در آینده نیز برای فرزندان خود نیز  بر روی همین واحدها، ساخت و ساز کرده و نسل‌های بعدی نیز مشکل مسکن نداشته باشند.

محمدی زاده گفت: امسال ۱۱ هزار تعهد ساخت مسکن برای استان برنامه ریزی شده بود که تاکنون ۱۳ هزار واحد آن شروع شده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه تکمیل واحدها ۲ سال زمان می‌برد، امسال باید عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی آغاز شود تا به تعهدات خود برسیم که با برنامه ریزی صورت گرفته به این میزان می‌رسیم.

استاندار بوشهر افزود: در پایان چهار سال نیز ۴۴ هزار واحد مسکونی باید تکمیل شود که با کارها و اقداماتی که انجام شده، به طور حتم از عهده کار بر می‌آییم و جلوتر از تعهدات نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها بوشهر احمد محمدی زاده مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر احمد محمدی زاده مسکن بوشهر احمد محمدی زاده مسکن محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه یک‌هزار میلیارد تومان آن استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی تأمین می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جایگاه معلم اظهار داشت: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه جامعه و انسان‌ها محسوب می‌شوند.

وی انسان‌های پرورش یافته را پایه‌ریزان تمدن ملی و جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی دانست و بیان کرد: این افراد سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند و در واقع معلمی شغل انبیا الهی محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شهید مرتضی مطهری به معنای واقعی یک معلم دلسوز بود گفت: شهید مطهری با فکر و بیان قوی رسوخ اندیشه‌های عمیق اسلامی را ذهن جوانان دنبال می‌کرد، همان گمشده‌ای که امروز در جامعه دانش‌آموزی با آن مواجه هستیم و بخشی از تغییر رویکرد که در مدارس اتفاق افتاده ناشی از همین ضعف است.

محمدی‌زاده سال جاری را سال آموزش و پرورش در استان بوشهر اعلام و تصریح کرد: در سال جاری همه با هم منسجم در رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزش و پرورش تلاش و کمک می‌کنیم.

وی یکی از برنامه‌های مهم در حل مشکلات زیرساخت فضاهای آموزشی در استان بوشهر را انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس دانست و بیان کرد: در این راستا یک‌هزار میلیارد تومان از سوی استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی، مولدسازی و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین 1500 میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در انعقاد تفاهم‌نامه یاد شده خاطرنشان کرد: در مجموع  بر اساس این تفاهم‌نامه 2500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

محمدی‌زاده ادامه داد: از محل این اعتبار 243 طرح شامل 135 مدرسه و 8 مجتمع فرهنگی حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

وی توجه ویژه به اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 250 میلیارد تومان در ابتدای سال جاری به حساب این اداره کل واریز شده است.

استاندار بوشهر نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از معلمان شاغل و پیشکسوت و سرکشی از خانواده فرهنگیان شهید استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و تأکید کرد: همه مدیران و معلمان مدارس از آموزگاران دوران تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل کنند.

محمدی‌زاده در ادامه ایجاد منبع جدید درآمدزایی برای آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: این طرح ابتدا در مرکز 10 شهرستان استان بوشهر امسال اجرایی شود.

وی خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و گفت: بر اساس قانون پرداخت منابعی از سوی شهرداری‌ها به آموزش و پرورش در نظر گرفته که باید در پرداخت سهم اداره کل آموزش و پرورش استان از منابع شهرداری‌ها تسریع شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان