Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ آقای بهرامی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری برای حل مشکلات شرکت دامداران اسکان شهرکرد ضرب الاجل ۱۰ روزه تعیین کرد.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات شورا باید بلافاصله پس از ابلاغ به دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود خاطرنشان کرد: آنچه که در شورای حفظ حقوق بیت المال مصوب می‌شود حاصل بررسی‌های تخصصی و کارشناسانه است و اگر اشکالی در روند اجرای مصوبات وجود داشته باشد باید در همان جلسات مطرح تا رسیدگی و مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه مصوبه‌ای از شورا به بهانه تداخل با یک موضوع مدت‌ها مسکوت بماند و یا اجرای آن مورد استنکاف قرار گیرد می‌تواند از مصادیق بارز اهمال و ترک فعل مدیران قلمداد شود. بهرامی تصریح کرد: باید توجه داشت که هر چقدر در اجرای قانون تعلل شود این حقوق مردم است که از دست می‌رود و لذا مسئولان و متولیان امر می‌بایست خود را ملزم به صیانت از حقوق عامه بدانند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه موضوع فعالیت دامداری‌ها و متصرفات اراضی ملی در حوزه فعالیت شرکت اسکان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ جلسه فرعی و اصلی برای بررسی مشکلات دامداران تشکیل شده و مصوبات این جلسات نیز به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ گشته، لیکن اجرای برخی از این مصوبات به دلایل گوناگون انجام نشده است. بهرامی متذکر شد: به لحاظ صیانت از حقوق عامه باید در اسرع وقت موضوع اخذ مجوزات توسط مراکز دامپروری در مجتمع اسکان پیگیری و نسبت به مستحدثات غیر قانونی در اراضی ملی خارج از محدوده مجتمع تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید

تسریع در روند احداث اولین شهرک تخصصی بادام در سامان+تصاویر

رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار کرد مسئولان مربوطه می‌بایست ضمن هماهنگی کامل با دادستان مرکز استان پیشنهادات و موارد مطرح شده برای حل مشکل وضعیت دامداری‌ها را در کارگروهی تخصصی بررسی و ظرف مدت ۱۰ روز نتیجه را به شورای حفظ حقوق بیت المال اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادکستری دامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟