Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری پارس‌آباد، جابر جهان‌بین در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد تصادفات متعدد جرحی و فوتی بوده‌ایم و چهار بانده شدن محورهای مواصلاتی این شهرستان در کاهش این قبیل حوادث موثر خواهد بود.

وی خواستار تداوم تلاش‌ها برای تامین اعتبارات لازم جهت تسریع این پروژه شد و افزود: خوشبختانه بخشی از محور پارس‌آباد به سربند تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود و در بازدید اخیر نیز شاهد آسفالت هشت کیلومتر از چهار بانده سربند به سه راهی مشگین‌شهر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هزینه‌بر بودن احداث بزرگراه‌ها گفت: فقط برای تکمیل ۴۵ کیلومتر بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

وی افزود: تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شهرستان پارس‌آباد را از محل منابع استانی، ملی و بانکی پیگیری می‌کنیم.

شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع شده است و حوادث رانندگی در جاده‌های شمالی استان اردبیل بیشتر به چشم می خورد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد مغان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد مغان استان اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد مغان استان اردبیل استان اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه