Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:07:31 GMT

«داغ بر دل» به شبکه پنج رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۹۹۳

«داغ بر دل» به شبکه پنج رسید

کارگردان مجموعه محرمی «داغ بر دل» گفت: این مجموعه برای شبکه پنج سیما آماده شده و مخاطبش خانواده‌ها هستند.

به گزارش ایمنا، سیدمسعود نورزاده طراح و کارگردان برنامه مناسبتی محرم «داغ بر دل» که قرار است در دهه دوم محرم از رسانه ملی پخش شود، اظهار کرد: برنامه مناسبتی «داغ بر دل» با موضوع شرکت در مجالس عاشقان امام حسین (ع) بدون رده سنی خاصی به سفارش شبکه پنج سیما تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «داغ بر دل» توصیه‌هایی خاص به خانواده‌ها در این ایام دارد، گفت: برخی خانواده‌ها تصور می‌کنند نیازی نیست که کودکان در سن کم در این مراسم شرکت کنند، اما این تصور غلطی است زیرا اگر کودکان در این مراسم حضور پیدا نکنند و با صداها و آواها آشنا نشوند بعدها حضور پیدا کردن آنها دشوار است.

نورزاده اضافه کرد: در اصل حضور پیدا کردن کودکان در هیئت‌ها آماده کردن آنها برای دوران نوجوانی است. حزن عزاداری ایام محرم حزن خاص و هدفمندی است و مقدمه نشاط و مسئولیت‌پذیری است.

طراح و کارگردان این برنامه مناسبتی محرمی در پایان عنوان کرد: مجلس امام حسین (ع) مخصوص رده سنی خاصی نیست و همان‌طور که در واقعه کربلا از همه سنین بودند، در این مجالس همه سنین می‌توانند عاشقانه شرکت کنند. امام حسین (ع) شخصیتی داشتند که همه سنین را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بهترین الگو برای همه مردم جهان است.

این مجموعه از ابتدای هفته روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

مجریان این برنامه مناسبتی محرم لیلا جعفری، زهرا امینی، فاطمه عابدی، علی مهری، عیسی چعبی هستند.

عوامل این مجموعه به این شرح هستند؛ طراح و کارگردان: سیدمسعود نورزاده، نویسنده: مهدی جبله، تهیه کننده: حسین فروتن، جانشین تهیه: مهسا اصلانی، دستیار کارگردان: طیبه ویسی، بازیگردان: عباس قاسمی، منشی صحنه: مهسا اصلانی، عکاس پشت صحنه: آمنه صوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سارا خزایی، مدیر تولید: شاهین (فرزاد) شیخی، تدوین: مصیب حنایی، طراح گریم: هستی فروتن، مجری گریم: فائزه للوی، مدیر تصویربرداری: امین فرزام، دستیار تصویر: هادی نصر آبادی، صدابردار: مسعود حسینی، طراح صحنه و لباس: سید میلاد نورزاده، مداحان: حاج محمود کریمی، مهدی میرداماد، مدیر تدارکات: سید ابراهیم نورزاده، محصول مؤسسه فرهنگی هنری ستاره باران امید.

منبع: مهر

کد خبر 595702

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه پنج ماه محرم مجلس امام حسین ع رسانه ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برنامه مناسبتی داغ بر دل شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش اولین‌ها هر روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این مجموعه شرح نخستین ورود یک شی یا کالا به ایران است.
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی از شبکه دو پخش می‌شود.
در این فصل شخصیت اصلی با ورود به یک شعبه جدید قضایی به جنبه‌های دیگری از موزش مسائل حقوقی می‌پردازد.
همچنین مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.
بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشور‌های منطقه و جهان موضوع این مجموعه ۲۵ قسمتی است؛ و مجموعه تلویزیونی مامان اشتباه می‌کند؟ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود. این مجموعه، محصول ۲۰۱۸ فرانسه داستان پسر بچه‌ای است که با ترسیم نقاشی معمایی را طرح می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد