Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در محل مصلای امام خمینی(ره) ،حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم کشور دانست و گفت: این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، رییس‌جمهور و سایر مسوولان نظام نیز است اما برای رسیدن به این خواسته باید از مسیری عبور کنیم و آن مسیر هم مشکلاتی دارد و هنوز حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی اظهار داشت: آنچه ما به دنبال آن هستیم این است که با عزت و افتخار و بدون اینکه مردم و حکومت ایران در مقابل غرب و زورگویان سرخم کند به خواسته‌های خود برسیم و همه درصدد رسیدن به این جایگاه هستند و ما نیز همراهی می‌کنیم و امید می‌رود خداوند هم یاری کند تا این مهم آبرومندانه و باشرافت محقق شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع وقوع سیلاب‌های اخیر و گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ اشاره کرد و افزود: بنا بر شهادت افراد موثق، نفوذ سیلاب در چشمه کوهرنگ یک واقعه استثنایی بوده است اما مسوولان از همان ابتدا برای رفع مشکل وارد میدان شدند و تلاش بسیار کردند بطوریکه در شبانه‌روز گذشته برخی از این مسوولان تنها ۲ ساعت استراحت کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: ۶۰ درصد آب شهرکرد از خط انتقال آب چشمه کوهرنگ تامین می‌شود که در پی این موضوع، از دسترس خارج شد و با مشکل کم آبی روبرو شدیم اما پس از آن چاه‌های جدید وارد مدار شد و کدورت آب چشمه کمتر شد اما تا رسیدن به وضعیت پایدار زمان لازم است و مردم باید همچنان به جد صرفه‌جویی کنند.

فاطمی تصریح کرد: گروه‌های جهادی، مسوولان و مردم نیز در حادثه سیلاب به خوبی وارد میدان شدند و امدادرسانی کردند.

وی در ادامه به ضرورت بهره‌گیری از مجالس ماه محرم تاکید کرد و گفت: با وجود برخی نگرانی‌ها مراسمات عزاداری دهه نخست محرم به خوبی برگزار شد و مردم انجام وظیفه کردند و امید می‌رود از روزهای باقیمانده ماه محرم و همچنین ماه صفر که بهترین فرصت برای کارهای فرهنگی و دینی است، به بهترین نحو بهره‌گیری شود.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) در طول تاریخ مسئولیت هدایت و ارشاد جامعه را برعهده داشتند و همان چیزی که باعث شد با وجود تحرکات غیردینی حکومت‌ها ایران همچنان چهره مذهبی خود را حفظ کند همین مجالس روضه امام حسین(ع) است.

فاطمی خاطرنشان کرد: این برکات را باید حفظ کنیم و در حال حاضر که در کشور دغدغه‌های فرهنگی داریم بهترین مسیر برای برطرف کردن این دغدغه‌ها، مجالس روضه امام حسین(ع) است از همین رو شایسته است ادارات، بازاریان و مسوولان و تمام مجموعه‌ها از این فرصت نورانی استفاده کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد، یکی از راه‌های هدایت جوانان و نوجوانان و مراقبت از آنها را مجالس روضه امام حسین(ع) دانست و افزود: خانواده‌ها این مجالس را برگزار و جوانان و نوجوانان فامیل را دعوت کنند تا بتوان از این فرصت برای هدایت و مراقبت از آنها استفاده کرد.

برچسب‌ها برجام محرم ۱۴۰۱ چارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام محرم ۱۴۰۱ چارمحال و بختیاری برجام محرم ۱۴۰۱ چارمحال و بختیاری شهرکرد امام جمعه موقت شهرکرد امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد