Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با انتقاد از بی انصافی و بی اخلاقی فتنه‌گران داخلی وتلاش برای کمرنگ جلوه دادن مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و سرداران جبهه مقاومت، این فتنه را ظلم آشکار به ملت بزرگ ایران دانست و گفت: مردم بصیر ایران، از توطئه فتنه گران و دشمنان انقلاب آگاهند و در برابر نفاق و استکبار، چون همیشه ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی حرکت همسو با فرهنگ عاشورا، شهادت‌طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و کفر را از مهم‌ترین ویژگی‌ها و رمز پیروزی جبهه مقاومت دانست و گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و به برکت رشادت‌ها و خون مطهر شهدای مقاومت توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌های رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا و استکبار در منطقه محکوم به شکست است.

امام جمعه اراک گفت: اسرائیل غاصب غده سرطانی منطقه است و برخی از حکام خودفروخته و نالایق کشور‌های اسلامی با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس بزرگترین خیانت را به جهان اسلام رقم زدند که با هوشیاری مردم مسلمان منطقه و ایستادگی و مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت این توطئه شوم هم راه به جایی نخواهد برد.

آیت الله دری نجف آبادی تعمیق فرهنگ عاشورا در جامعه را راه نجات و مسیر سعادت دانست و گفت عشق و ارادت به اباعبدالله آرامش دلهاست و ایام پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور عاشقان اباعبدالله در همایش باشکوه پیاده روی اربعین اوج دلدادگی و جلوه گاه اتحاد و همدلی دلباختگان و امام حسین علیه السلام است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی برگزاری پرشور مراسم عزای ابا عبدالله در دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را یادآور شد و گفت: عزاداران و دلدادگان اباعبدالله با حضور پرشور و شعور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان جلوه‌های بی نظیری از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش گذاشتند.


امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه‌ها پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره خیام را یادآور شد و گفت: این دستاورد بزرگ علمی توان بالای تخصصی کشور را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه استکبار مسیر پیشرفت و تعالی را با قدرت ادامه می‌دهد.

امام جمعه اراک همچنین با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن و روز خبرنگار گفت: آزادگان سرافراز الگوی صبر، مقاومت و ایثارگری هستند و خبرنگاران هم با اطلاع رسانی دقیق و صریح و شفاف در مسیر تعالی و رشد جامعه نقش آفرین اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فتنه 88 آیت الله دری نجف آبادی جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از راهبردی‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه صنایع بزرگ نفت و فولاد کشور و نخستین تولیدکننده لوله‌های فولادی در غرب آسیا، در نخستین حضور فعال و پویای خود در ششمین نمایشگاه اکسپو، گام بلندی برای رقابت جدی در بازار‌های کشور‌های همسایه برداشت.

شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید لوله‌های فولادی انتقال نفت و گاز در خاورمیانه برای یافتن بازار‌های جدید و ترسیم یک افق صادراتی روشن، در نخستین حضور فعال خود در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران "اکسپو" بازار‌های هدف در کشور‌های حوزه خلیج فارس و همسایگان شرقی و غربی را نشانه گرفته است.

مدیران شرکت لوله‌سازی اهواز در این نمایشگاه برای انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های بزرگ منطقه خاورمیانه، با بازرگانان و مدیران شرکت‌های بزرگ از عراق، ارمنستان، روسیه، افغانستان، عمان و قطر وارد مذاکره شدند و در سه روز نخست نمایشگاه، شرکت لوله‌سازی اهواز قدم‌های نخستین خود به منظور یافتن بازار‌های جدید با محوریت کشور‌های همسایه را استوار و محکم برداشت.

همچنین در چارچوب مذاکرات مشترک بین شرکت لوله‌سازی اهواز با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قطر، ایران و عمان و ایران و افغانستان، راه‌های همکاری‌های مشترک برای حضور در بازار‌های هدف ارائه و برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران" اکسپو" امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند