Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه ارومیه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام  و آرزوی قبولی عزاداری ها اظهار داشت:باید با نگاه دقیق بخش های مثبت و ضعف های عزاداری های امسال شناسایی شود و برای سال‌های آینده تلاش شود این موارد مثبت تثبیت و تقویت شده و ضعف ها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه با اشاره به ۲۳مرداد ماه روز مقاومت ضمن گرامیداشت مقاومت حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی گفت:خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت مقاومت اشاره فرموده و به طور قطع اگر ملتی در مقابل مستکبرین مقاومت نشان دهد نصرت الهی شامل حال آن می‌شود.

قریشی ضمن تاکید بر سخنان مقام معطم رهبری تصریح کرد:عده ای فکر می‌کنند هزینه سازش کمتر از مقاومت است در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش است و این را تجربه کشورهای مختلف ثابت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تقدیر از سفرهای شهرستانی مسوولان یادآور شد: باید مسوولان استان با همت جهادی برای به ثمر رسیدن مصوبات سفر ریاست جمهور به استان تلاش کنند.

قریشی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه ایام ورود آزادگان سرافراز به میهن را گرامیداشت و افزود:آزادگان سربلند ایران اسلامی نماد آشکار مقاومت هستند و باید یاد و احترام آن‌ها حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: قریشی سید مهدی امام جمعه ارومیه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند