Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی گفت: از نظام رتبه‌بندی و سطح بندی در راستای حرفه‌ای‌گری رسانه‌های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: گفتمان رسانه‌های استان گفتمان انقلاب و توسعه استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فرخنده در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بیرجند در مسجد جامع المهدی(عج) اظهار داشت: این استان از دیرباز در حوزه رسانه ظرفیت غنی داشته که حاصل آن پرورش نخبگان و بزرگان علمی و رسانه‌ای از جمله پروفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از حمایت‌های جدی و مطلوب استاندار خراسان جنوبی در حوزه رسانه‌ای  تصریح کرد: در جلسه روز گذشته استاندار با فعالان رسانه‌ای استان دستاوردهای خوبی حاصل شد.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه در دنیای غرب و امپراتوری رسانه‌ای به سرکردگی آمریکا وجود دارد این است که تمام تلاش و توان و سرمایه‌گذاری جدی خود در منابع انسانی و مالی و امکانات تجمیع کرده‌اند تا جای شهید و جلاد در نگاه مومن انقلابی ایران و جهان اسلام را تغییر دهند.

وی افزود: تلاش غرب با ابزار پیش برنده رسانه‌ای به دنبال آن هستند عملیات روانی سوئی در جوامع اسلامی و آزادیخواهان عالم و ایران اسلامی پررنگ جلوه دهند تا در نبرد امروز که نبرد اراده‌ها است با تضعیف جوان انقلابی به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن هر روز به دنبال نکته کوچک است تا آن را برجسته کند و نگاه کلان را از جوان انقلابی ما بگیرد و وی را درگیر جرئیات کند.

وی اظهار کرد: روند انقلاب اسلامی در 42 سال گذشته هم پیش رونده‌گی و هم پیش‌برندگی در عالم داشته و دارد.

فرخنده با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن در کار رسانه‌ای گفت: رسانه‌های غرب برای رسیدن به اهداف خود سالانه بالغ بر979 میلیون دلار در امور رسانه‌ای هزینه می‌کنند و هیچ گاه آنان به دنبال رفع مشکلات مردم نیستند و نخواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای سانسور  وتقطیع اخبار سالانه 30 میلیون دلار علیه ایران هزینه می کند  گفت: تکلیف ما در این نبرد اراده ها آن است که امید را در دل جوانان ایرانی بکاریم.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال پمپاژ ناامیدی و تضعیف زن و مرد جوان انقلابی ایران و استفاده ابزاری از رسانه است  گفت: اینجاست که حساسیت جایگاه رسانه و توجه به نیروهای رسانه‌ای و خبرنگاران ارزش واهمیت والایی پیدا می‌کند.

فرخنده با اشاره تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد را 2 اصل برشمردند و آن را بر دوش جوانان گذاشتند که اولین جهاد این است که نهال امید در خود و دیگران بکارید و این تکلیف رسانه‌ها است تا جریان‌سازی کنند.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را دومین تکلیف در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و اظهار کرد: با منطق و دلیل و تجربه تاریخی نظام غرب و سلطه انتهای آن بن بست است.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی از دفتر تسنیم در بیرجند بازدید کرد + تصویر خراسان جنوبی ظرفیت میزبانی جشنواره ملی رسانه را دارد وعده استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به 30 خبرنگار

وی با قدردانی از تلاش و زحمات فعالان عرصه خبر و رسانه  اظهار داشت: فعالیت 140 رسانه در سطح استانظرفیت خوبی در مجموعه رسانه‌ای خراسان جنوبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از نظام رتبه‌بندی و سطح‌بندی در راستای حرفه‌ای‌گری رسانه‌های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: گفتمان رسانه‌های استان، گفتمان انقلاب و توسعه استان است.

فرخنده با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: همان گونه که در حوادث اورژانس و هلال احمر در اولین فرصت در کنار حادثه  است، خبرنگاران و رسانه هم باید در اولین لحظات حادثه در محل حاضر باشند و بر این اساس پیشنهاد تشکیل اورژانس رسانه در حوادث ضروری ومورد درخواست است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی مردم هستند افزود: مردم مطالبه‌گری خود از سوی رسانه‌ها انجام دهند و مسئولان عزیز هم آنچه اقدام گره‌گشایی و رفع موانع می‌کنند صادقانه از طریق رسانه‌ها به مردم انتقال دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بر حمایت مردم و مسئولان استان از دفاتر سرپرستی رسانه‌های کشوری در خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولان با خرید و اشتراک روزنامه‌های کشور در استان در توسعه اشتغال و اقتصاد رسانه‌ای استان سهیم باشند.

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارشاد خراسان جنوبی خراسان جنوبی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲