Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@23:51:30 GMT

بازگشت بیت کوین به محدوده ۲۴ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۶۱۶

بازگشت بیت کوین به محدوده ۲۴ هزار دلار

بازار رمرزاها امرو به واسطه بازگشت مجدد بیت کوین به محدوده ۲۴ هزار دلار روند متعادل به سمت نزولی به خود گرفت، بیت کوین با افت ۱.۸۸ درصدی به سطح ۲۴ هزار ۴۳ بازگشت و در صورتی که مجدد این سطح را از دست بدهد پیش بینی روند اصلاحی دیگری را برای این رمزارز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمرزاها امرو به واسطه بازگشت مجدد بیت کوین به حدوده ۲۴ هزار دلار روند متعادل به سمت نزولی به خود گرفت، بیت کوین با افت ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۸ درصدی به سطح ۲۴ هزار ۴۳ بازگشت و در صورتی که مجدد این سطح را از دست بدهد پیش بینی روند اصلاحی دیگری را برای این رمزارز خواهیم داشت، سایر رمزارزها نیز افت نا محسوسی را در بازار تجربه کردند، دامیننس و ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز نسبت به روز گذشته تغییرات زیادی نداشت شاخص ترس و طمع به سطح ۴۲ واحد رسید که نسبت به روز گذشته بهبود یک واحدی داشت و از میزان ترس بازار کمی کاسته شده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۴ هزار و ۴۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۸۸ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۸۹۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۲۶ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: افت ۱.۲۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۸ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۳۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۰ درصدی

سولانا (SOL): ۴۳ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: افت ۱.۶۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۱۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۳ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۳۰ دلار

تغییرات: افت ۰.۵ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۳۴ سنت

تغییرات: افت ۰.۶۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۰۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۹ دلار و پنج سنت

تغییرات: افت ۱.۹۴ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: بیت کوین همچنان نتوانسته به خوبی خود را بالای سطح ۲۴ هزار دلار تثبیت کند و لذا با وجود واگرایی منفی برآورد می‌شود روند قیمتی کماکان نزولی باشد و تا کف کانال نزولی حرکت کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

اخبار بازار رمزارزها

به ۱۷ سلبریتی درباره تبلیغ مجموعه‌های NFT در شبکه‌های اجتماعی هشدار داده شد

به تازگی یک گروه نظارت بر حقوق مصرف‌کنندگان به نام «صداقت در تبلیغات» (Truth in Advertising) به ۱۷ سلبریتی مشهور درباره تبلیغات آنان برای مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFTs) اخطار داده است که پیش از تبلیغ این قبیل مجموعه‌ها در رسانه‌های اجتماعی لازم است که آنان میزان وابستگی مالی خود را به پروژه‌های مذکور مشخص سازند. این گروه همچنین درباره خطرات و فریب‌های توکن‌های غیرمثلی برای کاربران نکاتی را به آنان گوشزد کرد.

از جمله سلبریتی‌های دریافت کننده این نامه هشدار آمیز می‌توان به افرادی چون دی‌جی خالد، دریک بل، امینم، اوا لونگوریا، جیمی فالون، لوگان پل، مدونا، پاریس هیلتون، شکیل اونیل، تام بردی، نیمار جونیور و اسنوپ داگ اشاره کرد.

افزایش دو برابری قیمت سهام شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال در یک ماه اخیر

شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال طی یک ماه گذشته افزایشی تا ۱۲۰ درصدی را در بهای سهام خود دیده‌اند. این افزایش چشم‌گیر در میان صعود بازار ارزهای دیجیتال، سوددهی بالاتر استخراج و افزایش شدید تولید بیت کوین این شرکت‌ها دیده شده است. طبق داده‌های یاهو فایننس، شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال ماراتن دیجیتال هلدینگز با ۱۲۴.۱۲ درصد، کور ساینتیفیک ۱۱۰.۳۹ درصد، هات ایت ۹۸.۹۵ درصد و رایت بلاک چین نیز با ۹۶.۶۹ درصد در رشد قیمت سهام خود طی ۳۰ روز گذشته مواجه شده‌اند. این آمار، افزایش قابل‌توجه عملکرد سهام این شرکت‌ها را نسبت به رشد ۱۸ درصدی قیمت بیت کوین و ۶۷.۸ درصدی اتریوم نشان می‌دهد.

ابراز نگرانی مقام مسئول استرالیایی از افزایش سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار استرالیا (ASIC) در مورد افزایش سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر دارایی‌های دیجیتال ابراز نگرانی کرده است. او در اظهارات اخیر خود راجع به نتایج مطالعات این کمیسیون که رفتار سرمایه‌گذاران را پس از شیوع همه‌گیری کرونا بررسی کرده بود، گفت: «ما نگران تعداد افرادی در این نظرسنجی هستیم که در محصولات قانون‌گذاری‌نشده و پرنوسان دارایی‌های ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.»

نتایج این نظرسنجی که در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) منتشر شد، نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال دومین محصول رایج سرمایه‌گذاری است. ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گزارش‌کرده‌اند که ارزهای دیجیتال را نگهداری می‌کنند و از این تعداد، ۲۵ درصد خاطرنشان کردند که ارزهای دیجیتال تنها سرمایه‌گذاری آنها بوده است.

پیتر شیف: قیمت بیت کوین همچنان در مسیر ریزش به زیر سطح ۱۰۰۰۰ دلار است

پیتر شیف، منتقد معروف ارزهای دیجیتال، در مصاحبه تازه خود عنوان کرده است که بهای بیت کوین همچنان ممکن است بر اثر فشار فروش به زیر سطح ۱۰٬۰۰۰ دلاری سقوط کند. به عقیده او، اوج تاریخی بیت کوین در ماه نوامبر سال گذشته (آبان ۱۴۰۰) و در قیمت حدود ۶۹٬۰۰۰ دلار به ثبت رسید و پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال اوج تاریخی جدیدی را ثبت نخواهد کرد. او عنوان کرد که صعود اخیر بیت کوین بسیار ضعیف بوده است و عرضه ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. او همچنین معتقد است که تفاوت بسیار کمی بین بیت کوین و ۲۰٬۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر بازار وجود دارد.

صعود بیت کوین با افزایش چشم‌گیر حجم معاملات در جفت‌ارز BTC/BUSD همراه بوده است

بازار ارزهای دیجیتال در ماه ژوئیه (تیر و اوایل مرداد) با بازیابی همراه شد و قیمت‌های بیت کوین و اتریوم به ترتیب حدود ۱۸.۴ درصد و ۶۴.۷ درصد افزایش یافتند. همزمان، در این ماه حجم معاملات ارز دیجیتال پرچمدار بازار مقابل استیبل کوین دلاری بایننس یواس‌دی (BUSD) افزایش چشم‌گیری داشته است. بر اساس داده‌های جدید، متوسط حجم معاملات روزانه جفت‌ارز BTC/BUSD در صرافی‌های ارز دیجیتال با افزایش ۶۲.۱ درصدی در ماه ژوئیه به ۱.۴۹ میلیارد دلار رسیده است. متوسط حجم معاملات روزانه این جفت‌ارز برای اولین بار در تاریخ از جفت‌ارز BTC/USD پیشی گرفت و این جفت با کاهشی ۱۸.۷ درصدی به ۹۰۹ میلیون دلار در روز رسید.

گفتنی است که گزارش جدید، به افزایش معاملات سایر جفت‌ارزهای بیت کوین مقابل استیبل کوین‌های دلاری اشاره کرده است. میانگین حجم معاملات روزانه جفت‌ارزهای BTC/USDT و BTC/USDC به ترتیب ۱۷.۸ درصد و ۲۳.۷ درصد افزایش یافته و به حدود ۶.۱۳ میلیارد دلار و ۲۹۰ میلیون دلار رسیده است.

گزارش سلامت اعتبارسنج‌های سولانا: ۱,۹۰۰ نود تولیدکننده بلاک در این اکوسیستم وجود دارد

سولانا برای اولین بار گزارشی با عنوان «گزارش سلامت اعتبارسنج‌ها» منتشر کرد که شامل اطلاعاتی درباره اپراتورهای این شبکه است. طبق این گزارش، شبکه سولانا دارای ۱,۹۰۰ نود تولیدکننده بلاک است که از بین آن‌ها، تقریباً ۱,۶۸۸ نود (۸۸.۱۴ درصد) توسط نهادهای مستقل اداره می‌شوند. به‌گفته سولانا، سلامت و قدرت اعتبارسنج‌های شبکه برای سلامتی بلندمدت این اکوسیستم مهم و حیاتی است.

مؤسس میکردائو: باید آماده از دست‌دادن پشتوانه دلاری استیبل کوین دای باشیم

رون کریستنسن، مؤسس پلتفرم میکردائو (MakerDao)، باور دارد که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا علیه میکسر تورنادو کش می‌تواند فشارهای سنگینی بر روی استیبل کوین دلاری این پلتفرم یعنی دای (DAI) بگذارد. به عقیده او، در پی تحریم‌ها بیش از ۳.۵ میلیارد دلار استیبل کوین یواس‌دی‌سی (USDC) که میکر دائو به‌عنوان وثیقه ذخیره کرده، در معرض ریسک قرار گرفته است. او اظهار کرده است که پلتفرم میکردائو باید به‌طور جدی آماده از دست دادن پشتوانه دلاری استیبل کوین دای باشد و در ادامه افزود: «من در حال انجام تحقیقات گسترده‌تری راجع به تبعات تحریم تورنادو کش هستم و متأسفانه تبعات آن خیلی جدی‌تر از چیزی است که من فکر می‌کردم.»

کد خبر 595767

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار رمزارزها ریزش بازار رمزارزها ورود به بازار رمز ارز بازار رمز ارز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال دلار تغییرات سرمایه گذاری ۲۴ هزار دلار ارز دیجیتال استیبل کوین سنت تغییرات حجم معاملات پیش بینی بیت کوین شرکت ها جفت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی

امیر جمشیدی ناظر گمرکات مازندران از افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات استان از تجارت خارجی خبر داد و گفت: در فروردین ماه امسال، ۴۳۵ هزار و ۲۲۹ تن کالا به ارزش۱۵۵میلیون و ۶۲۴ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شد.

او افزود: ذرت دامی با ارزش ۹۶ میلیون دلار، جو دامی با ارزش ۲۰ میلیون دلار، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی و نباتی با ۲۵ میلیون دلار، کک نفتی با ارزش ۳ میلیون دلار و چوب با۳ میلیون دلار مهم‌ترین اقلام عمده وارداتی به گمرکات مازندران در مدت یادشده هستند.

جمشیدی گفت: امارات حدودا ۲۲۶ هزار تن کالا به ارزش ۷۸ میلیون دلار، روسیه ۷۷ هزار تن کالا به ارزش ۳۴ دلارمیلیون، ترکیه با ۱۰۰ هزار تن کالا به ارزش ۳۱ میلیون دلار، انگلستان با سه هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون و ۵۹۱ هزار دلار و سنگاپور با ۸ هزار تن کالا به ارزش ۲میلیون دلار پنج کشور اول طرف معامله در حوزه واردات به گمرکات مازندران بودند که در مجموع ۴۱۵ هزار تن از وزن و ۱۴۹ میلیون دلار از ارزش کالا‌های وارداتی گمرکات مازندران در فروردین ماه امسال مربوط به این کشور‌ها است.

او افزود:واردات کالا از این پنج کشور ۹۵ درصد از کل وزن و ۹۶درصد از کل ارزش واردات گمرکات مازندران را دربرمی‌گیرد.

جمشیدی با اشاره به واردات کالا‌های اساسی از گمرکات مازندران، گفت: طی این مدت ۴۱۳ هزارتن کالای اساسی شامل ذرت دامی، جو دامی، چربی‌ها وروغن‌های حیوانی و نباتی و خوراک آماده دام به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۶۶۶ هزار دلار از طریق کمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد کشور شده که از نظر وزنی ۶۳ درصد و از نظر ارزشی ۲۷درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید