Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:57:20 GMT

نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۶۳۶

نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان اردستان می‌خواهیم با توجه به اینکه نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است نسبت به این موضوع بی‌توجهی نکنند.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، عصر امروز(جمعه، ۲۱ مرداد) در دیدار با خبرنگاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: امروز با وضعیتی که دشمنان برای ما به وجود آوردند و تاکیدات مقام معظم رهبری، خط مقدم خبرنگاران و اصحاب رسانه جهاد تبیین است، زیرا جنگ اصلی امروز برای کشور برعکس جلوه دادن خدمات و پیشرفت‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران شهرستان، افزود: از زمانی که بنده نماینده مردم اردستان در مجلس شدم، با توجه به مطالبه‌ای که وجود داشت اولویت تمام مجموعه شهرستان را موضوع تکمیل باند دوم محور اردستان به اصفهان قرار دادم که در طول سال‌های گذشته بسیاری از مسیر دو بانده شده و فقط ۵ کیلومتر این مسیر باقی مانده که پیگیر تکمیل این مقدار هستیم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: تغییر مدیران در شهرستان اردستان بر مبنای نیازها و وضعیت عملکردی آنها انجام می‌شود. هیچ گاه مدیران و مسئولان شهرستان را بر مبنای سیاست و جناح بازی، منصوب و یا تغییر ندادیم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر با فشار استان احتمالا برخی روسای ادارات اردستان شامل ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش اردستان و زواره، جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه و بیمارستان تغییر کنند، خاطرنشان کرد: به مسئولان استانی تاکید کردیم از عملکرد برخی از این مدیران راضی هستیم، ولی اگر تاکید بر تغییر است مدیرانی جایگزین شوند که تخصص و آشنای وظایف آن اداره را داشته باشند، اهل کارهای سیاسی و جناحی نباشند و با توجه به مطالبه مردم منطقه، بومی شهرستان باشند.

وی در خصوص کاهش همکاری برخی مدیران شهرستان با اصحاب رسانه، گفت: انتقاد رسانه‌های شهرستان مبنی بر دعوت نشدن به جلسات مهم و سفرهای مسئولان استان و کشور به شهرستان وارد است که از مسئولان اردستان می‌خواهیم با توجه به اینکه نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است، نسبت به این موضوع بی‌توجهی نکنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم جاده اردستان به زواره گفت: کل مسیر باند دوم محور اردستان به زواره حدود ۹.۵ کیلومتر است که هزینه به روز آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به اینکه این محور از ابتدای شروع عملیات هیچ ردیف بودجه‌ای نداشت اعتبارات آن در سفر مسئولان کشور به شهرستان و رایزنی‌های صورت گرفته، تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جهاد تبیین روز خبرنگار نماینده مردم اردستان در مجلس جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی اطهر ظهر یکشنبه در تجمع دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به صدور انقلاب به عنوان یکی از اهداف امام خمینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما، انقلاب انسانیت و آزادی است و دفاع دانشجویان مظلوم از مردم فلسطین حاصل این دستاورد است و در سال‌های آینده نیز چنین انسان‌هایی که حق را درک کرده و به سمت آن حرکت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به قیام امام عصر برای بیداری انسان‌ها ادامه داد: امام عصر برای اتحاد بین انسان‌های آزاد با هدف نابودی نظام استکبار و نابودی کسانی که ظلم می‌کنند، قیام خواهد کرد.

وی محدودیت علم و اطلاعات را از انواع استکبار دانست و افزود: آنها تصور می‌کنند که با ظلم، ایجاد رسانه‌ها و نظام‌های جدید می‌توانند افکار مردم را آلوده کرده و رفتار مردم را تغییر دهند.

مهدوی اطهر با اشاره به هزینه‌های بسیار و ایجاد دیپلماسی‌های عمومی از طرف استکبارگران گفت: مستکبران نمی‌دانند فطرت مردم بر اساس فطرت الهی است که به طور حتم بیدار خواهند شد.

وی ادامه داد: سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ از عده‌ای دانشجو و غیردانشجوی ساختارشکن حمایت می‌کردند، کجا هستند که بیداری دانشجویان عالم و حمایت آنها از فلسطینیان را مشاهده کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک گفت: تفاوت مؤمن و غیرمومن در عمل و شجاعت اوست و به طور حتم روزی خواهد رسید که شاهد ظهور امام عصر و تحقق اهداف شهدا باشیم.

حجت الاسلام مهدوی اطهر تاکید کرد: امنیت، بیداری و زندگی خود را مرهون شهدا هستیم و کسی که از انسانی دفاع نکند و انسانیت را نفهمد و دیگران را برده خود کند، از انسانیت خارج است.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای افزود: باید با ایجاد موج، امر به معروف را در سطح بین‌المللی انجام داده و وظیفه خود در برابر معروف‌ها و منکرهای عالم به درستی انجام دهیم و نباید مانند عاشورا در قبال انحرافات سکوت کرد.

هسته‌های دانشجویی صدای خود را به گوش جهانیان برسانند

رئیس دانشگاه اراک نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت واکنش انسان‌ها به نسل‌کشی در غزه گفت: دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در پاسخ به مطالبه حقوق خود مورد تجاوز و وحشیگری قرار می‌گیرند و اساتید باید با تبیین درست، دانشجویان را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

مجتبی ذوالفقاری با تاکید بر اینکه هسته‌های دانشجویی باید صدای خود را به جهانیان برسانند، ادامه داد: باید ذات وحشی، سفاک، کودک‌کش و بی‌ریشه اسرائیل برای جهان روشن شود.

وی تاکید کرد: باید همانگونه که دانشجویان آمریکایی با وجود دستگیری توسط پلیس از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می‌کنند، این گفتمان در دانشجویان ایرانی هم شکل گیرد.

کد خبر 6091190

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است