Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@05:09:50 GMT

خوزستان/ فوت 4 عضو یک خانواده بر اثر غرق شدگی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۰۷۷

خوزستان/ فوت 4 عضو یک خانواده بر اثر غرق شدگی

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده، روز جمعه بر اثر غرق شدن در رودخانه کارون در مقطع شهرستان گتوند جان خود را از دست دادند.   به گزارش روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی افزود: ساعت ۱۱:۳۰ امروز درتماس با مرکز پیام اورژانس گتوند، مبنی بر مورد غرق شدگی در رودخانه کارون در تنگ عقیلی این شهرستان، بلافاصله ۲ دوستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که متاسفانه چهار نفر از اهالی شهر شرافت شوشتر که برای تفریح به رودخانه کارون در گتوند آمده بودند جان خود را بر اثر غرق شدگی از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: افراد غرق شده در این حادثه سه مرد و یک خانم بودند که جسد هر چهار نفر پیدا شده است.   این حادثه در رودخانه کارون مرز میان روستای دو پیران بخش مرکزی و دشت بزرگ بخش عقیلی گتوند در شمال خوزستان اتفاق افتاده است.   بنا به اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان، پارسال ۱۲۵ نفر در استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند. خوزستان رتبه دوم غرق شدگی را در کشور دارد. تماشاخانه همه چیز درباره بیماری قرن جدید: ام اس ، نشانه ها و علائمی که اگر زود متوجه بشوید نجات می یابید/ چه افرادی بیشتر مبتلا می شوند و راهکارهای درمان (فیلم) سایه‌ای که از بر موسیقی ایران برفت/ نقش جاودانه ابتهاج در اعتلای موسیقی ایران (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رودخانه کارون بر اثر غرق غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی