Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به جان باختن چهار عضو یک خانواده در پی غرق شدگی و وقوع سه حادثه غرق‌شدگی دیگر پس از آن در گتوند، از آماده‌باش اورژانس این شهرستان خبر داد. 

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظهر امروز ( ۲۱ مردادماه) سه مورد غرق‌شدگی در جزیره پشت پارک گلستان گتوند به اوژانس این شهرستان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه حادثه‌دیدگان که ۱۲،  ۳۵ و ۴۹ ساله بودند جان سالم به در برده‌اند و تلفات جانی رخ نداده است. تنها یکی از حادثه‌دیدگان که ۳۵ سال سن داشت توسط مردم به بیمارستان منتقل شد و مابقی در محل خدمات درمانی را دریافت کردند. 

شرهانی با اشاره به جان باختن چهار عضو یک خانواده در پی غرق شدگی در صبح امروز در این منطقه، گفت: با توجه به اینکه جمعیت زیادی  برای تفریح در این منطقه حضور دارند، اورژانس گتوند در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اورژانس غرق شدگی غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه