Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در همایش تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی که به مناسبت روز ملی تشکل‌ها در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: از دید من از میان مسئولیت‌های سیاسی، امنیتی اقتصادی، عمرانی و اجتماعی وزارت کشور، مسئولیت اجتماعی مهمترین است‌.

وی  افزود: مسایل امنیتی شاید فوریت بیشتری پیدا کند اما آنچه از دید من از همه مهمتر، ماندگارتر و پایدارتر است، مسایل اجتماعی است چون مولفه اصلی قدرت است و مولفه‌های دیگر قدرت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و حتی امنیتی و نظامی در بستر مسایل اجتماعی خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی با اشاره به حملات امنیتی اوایل انقلاب اظهار داشت: آن زمان شرایط طوری بود که حتی  ۳۰۰ ترور را در روز داشتیم و این مردم بودند که موفق عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: الان هم در هر حوزه‌ای که مردم هستند، موفق و حوزه‌هایی که کمتر حضور دارند، ناموفق هستیم.

وزیر کشور با اشاره به درون‌زا، برون‌نگر، دانش‌بنیان و مردم محور بودن اقتصاد مقاومتی گفت: رمز موفقیت ما مردمی بودن و شعار ما دولت مردمی و ایران قوی است.

وحیدی تصریح کرد: زمانی این اتفاق ‌می‌افتد که مردم در کنار دولت باشند.

به گفته رییس شورای امنیت کشور، حضور مردم چیزی فراتر از مشارکت است و مردم همه کاره هستند البته ساز و کارهایش را باید پیدا کنیم.

وزیر کشور در ادامه سخنانش با بیان اهمیت نقش تشکل‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در سطح بین المللی حرف بزنید و از حقوق پایمال شده مردم ایران در مجامع جهانی شکایت کنید ما هم از شما حمایت می‌کنیم. 

وحیدی تاکید کرد: وزارت کشور محلی برای حمایت از تشکل‌هایی است که در دفاع از حقوق ملت و منافع ملی تلاش و در رفع آسیب‌ها و شناخت مسائل کار می‌کنند.

وی افزود: برای این کار برنامه داریم که از مسیر توسعه کمی و کیفی می‌گذرد.

وزیر کشور با انتقاد از فعال بودن ۲۰درصد از تشکل‌های دارای مجوز، خواستار فعالیت سمن‌های بیشتر شد.

وحیدی ابراز امیدواری کرد که بتواند وظیفه خود را در حوزه اجتماعی انجام داده و حکمرانی مردمی به معنای واقعی آن محقق شود تا با کمک سمن‌ها شاهد حل مسایل، رشد اجتماعی و سرمایه اجتماعی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت اجتماعی وزیر کشور وزارت کشور وزیر کشور تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...