Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن ترلانی در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با ۲۳ میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزارشد.

او افزود: بالغ بر هزار و ۳۰۰ درخواست مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی و حسب نوع درخواست مراجعان، دستوراتی نیز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان بیان کرد: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و توجه و رسیدگی به مشکلات مردم از اولویت‌های اصلی دولت مردمی می‌باشد.

او بیان کرد: در این میز خدمت علاوه بر نماینده واحد‌های تخصصی وزارتخانه و مدیران کل و معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در روند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان، نماینده بانک کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.

ترلانی بیان کرد: در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جنوب استان کرمان را مشاهده کنند و همچنین فرصت مناسبی برای کشاورزان و بهره برداران برای ارائه درخواست‌ها و پیشنهادات و انتقادات فراهم شد.

او تصریح کرد: استقبال بی سابقه و حضور پررنگ کشاورزان، بهره برداران و فعالان عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت می‌گیرد، بخش زیادی از مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان مرتفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی پتانسیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6097104 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم