Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@03:49:20 GMT

سه شرکت بیمه‌ منتخب برای خرید بیمه در سال 1401

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۸۹۵

سه شرکت بیمه‌ منتخب برای خرید بیمه در سال 1401

 

بیمه مرکزی برای تسهیل امور بیمه‌ای به موسسه‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای نیاز دارد تا بتواند در زمان کوتاهی خدمات و محصولات خود را ارائه کند. از این رو اجازه صدور بیمه نامه برای شرکت‌های بیمه‌ای مانند: بیمه ‌ایران، بیمه پارسیان و بیمه آرمان این شرایط را فراهم کرده تا علاوه بر سود دهی به شرکت‌ها، افراد جامعه تحت پوشش بیمه نامه‌های مختلف قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه‌های اتومبیل، مسئولیت و درمان را می‌توان جزو پرفروش‌ترین بیمه نامه‌ها دانست که در شرکت‌های مختلف با شرایط و پوشش‌های گوناگون در حال عرضه است. همچنین به طور کلی بیمه ماهیت حمایتگر و پشتوانه دارد و بیمه مرکزی برای افزایش میزان رضایت مشتری‌ها و بیمه‌گزار‌های خود در تلاش است که با طرح‌های گوناگون بیمه‌ای خدمات ارزنده‌ای را به افراد ارائه کنند. در این مطلب درباره فعالیت‌ها و ارائه محصولات برخی از شرکت‌های بیمه‌ای توضیحاتی خواهیم داد با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بیمه ‌ایران، قدیمی‌ترین شرکت بیمه

شرکت بیمه ایران در 15 آبان سال 1314 تاسیس شد. این شرکت، اولین شرکت بیمه ایرانی و دولتی است و بیشتر به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در ایران محسوب می‌شود. بیمه ایران از آذر ماه همان سال صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز و در عرض مدت کوتاه یک ساله، نمایندگی‌های خود را در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر ایجاد و بعدها سایت رسمی بیمه ایران را راه اندازی نمود. این شرکت بیمه موفق شد در همان سال نخست فعالیتش ،62% بازار بیمه کشور با محصولات بیمه ایران در اختیار بگیرد و سهم مؤسسات خارجی را از این بازار از 100% به 38% کاهش دهد.شرکت سهامی بیمه ایران درصد واگذاری اتکائی را از حدود 90% به 44% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود50%،‌ در گسترش و توسعه بیمه نقش مؤثری را ایفا کرد.

با توجه به تلاش‌های یاد شده ، خرید بیمه ایران نه تنها در سراسر کشور، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی، بویژه در خاورمیانه از شهرت و اهمیت زیادی برخوردار است.

بیمه ‌ایران با راه اندازی بیش از 10890 نمایندگی در سراسر کشور جزو شرکت‌های بیمه‌ای فعال بوده که محصولات بیمه‌ای مختلفی را ارائه می‌کند. این محصولات عبارتند از:

بیمه شخص ثالث بیمه بدنه بیمه آتش سوزی بیمه عمر بیمه کشتی بیمه مهندسی بیمه مسئولیت بیمه پول بیمه تکمیلی بیمه حوادث بیمه باربری بیمه درمان

در حقیقت بیمه ‌ایران با توجه به قدمت و تجربه بالا در خدمات رسانی در تمام حوزه‌های مختلف، بیمه نامه مشخص و مخصوصی را ارائه می‌کند تا بیمه‌گزار‌ها بتوانند با پرداخت حق بیمه ناچیز از پوشش‌ها استفاده کنند. با خرید بیمه می‌توان آینده نگری برای شرایط نامعلوم داشت تا ریسک جبران هزینه‌های ایجاد شده را به بیمه‌گر منتقل کرد.

بیمه ایران قدیمی ترین شرکت بیمه در ایران است

چرا بیمه نامه را از بیمه ‌ایران بخریم؟

هر شرکت بیمه‌ای برای اینکه بتواند فعالیت کند و صدور بیمه نامه داشته باشد باید در ابتدا مجوز‌های رسمی ‌را از بیمه مرکزی دریافت کند. با توجه به اینکه بیمه ‌ایران جزو قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای است باید بدانید که بیشتر مجوز‌های صدور بیمه نامه برای این شرکت صادر شده و نگرانی بابت خرید بیمه نامه‌های مختلف وجود ندارد. همچنین بیمه‌گر ایران سهم فروش قابل توجهی در صنعت بیمه دارد که این موضوع خود نشان دهنده استقبال و میزان رضایت بیمه‌گزار‌ها است.

توان مالی جزو الویت‌ها و موارد مهم است که هر شرکت بیمه‌ای باید به آن توجه ویژه داشته باشد. شرکت بیمه ‌ایران با پرداخت خسارت‌های ایجاد شده تخت پوشش بیمه نامه‌های ارائه شده توانسته در سال‌های اخیر سطح توانگری یک را به خود اختصاص دهد. سطح توانگری یک به این معنا است که این شرکت بیمه در بازپرداخت خسارت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته است. در حقیقت هرچه میزان توانگری مالی شرکت بیمه‌ای به عدد یک نزدیک باشد، به طور حتم میزان فروش بیمه نامه، بیشتر می‌شود. 

گستردگی تعداد مراکز پرداخت خسارت بیمه ‌ایران جزو مزیت‌های دیگر این شرکت بیمه است که می‌توان دلیلی برای خرید انواع بیمه نامه باشد. با توجه به آمارهای بیمه مرکزی هر چه تعداد شعبات پرداخت خسارت یا دریافت بیمه نامه شرکت‌های بیمه‌ای بیشتر باشد، دسترسی به آن‌ها راحت‌تر بوده و سهم فروش بیشتری ایجاد می‌شود. البته که بیمه ‌ایران با استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژی خدمات آنلاین بیمه‌ای را هم برای بیمه‌گزار‌های خود فراهم کرده تا در زمان کوتاه‌تری بیمه نامه‌ در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

شرکت بیمه آرمان شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) با مجوز شماره ۴۱۹۸۰۱ از طرف بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران در سال 1390در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، به ثبت رسید و پروانه فعالیت انواع رشته‌های بیمه‌گری را با شماره ۴۳۵۴۱/۹۰ در تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۱۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ نمود.بانک ایران زمین، بانک گردشگری، شرکت بین المللی سرمایه گذاری ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری آینده نگر شرق و شرکت فراز پلیمر فردوس از سهامداران عمده و تعداد ۴۴ سهامدار حقوقی جزء و بیش از ۱۰۰ سهامدار حقیقی، سهامداران این شرکت محسوب می‌شوند. شرکت بیمه‌ آرمان با تاسیس و راه اندازی ۴۱ شعبه در مرکز استان ها و بعضی از شهرهای بزرگ و همچنین با در اختیار داشتن حدود ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به رفع مساله پراکندگی متقاضیان بیمه و بیمه گذاران در مناطق مختلف کشور پرداخته و امکانات لازم را برای ارایه خدمات بیمه‌ای در شهر یا منطقه محل استقرار بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان فراهم نموده است. محصولات بیمه‌ای شرکت بیمه آرمان

بیمه آرمان هم با توجه به الویت بیمه‌گزار‌ها خود، طرح‌های بیمه‌ای را ارائه می‌کند تا با تحت پوشش قرار دادن بیمه شده‌ها بتواند میزان نگرانی آن‌ها را هنگام بروز حادثه کاهش دهد که عبارتند از:

بیمه اتومبیل: شخص ثالث، بیمه حوادث راننده و بیمه بدنه خودرو بیمه باربری: بیمه حمل دریایی، بیمه حمل هوایی، بیمه حمل زمینی، بیمه حمل ترکیبی، بیمه وارداتی، بیمه داخلی، بیمه صادراتی و بیمه ترانزیتی بیمه آتش سوزی: بیمه‌ صنعتی، بیمه‌ غیرصنعتی، بیمه‌ انبارها و بیمه‌ مسکونی بیمه عمر: بیمه عمر و زندگی بیمه مسئولیت: بیمه‌های مسئولیت مدنی، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت کارفرما ناشی از عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا، بیمه مسئولیت حرفه‌ای، بیمه مسئولیت مدنی (سایر) و بیمه مسئولیت متصدیان حمل ‌و نقل

شما می‌توانید برای خرید آنلاین انواع بیمه آرمان و برخورداری از شرایط و پوشش‌های این بیمه در هنگام بروز خسارات و حوادث می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/arman-insurance

رابطه توانگری مالی با رضایتمندی بیمه‌گزار‌ها

توانگری مالی جزو مواردی است که باعث می‌شود بیمه‌گزار‌ها به شرکت بیمه اعتماد بیشتری داشته باشند و همین موضوع سهم فروش شرکت‌های بیمه‌ای را هر روز افزایش می‌دهد. می‌توان معنی توانگری مالی را در صنعت بیمه ‌اینگونه هم بیان کرد که هرچه تعداد پرداخت خسارت‌های ایجاد شده بیمه‌گزار‌ها در اسرع وقت و با تعهدات کامل انجام شود، امتیاز بیشتری به شرکت بیمه تعلق می‌گیرد. همچنین بیمه آرمان با دریافت سطح توانگری مالی قدرت پرداخت خسارت‌های ایجاد شده را تضمین می‌کند که همین موضوع باعث رشد بیمه نامه‌های صادر شده توسط این شرکت می‌شود.

بیمه پارسیان از شرکت های تازه تاسیس است

شرکت‌ تازه تاسیس بیمه پارسیان شرکت بیمه پارسیان با سهامی عام دارای از بیمه مرکزی با شماره 5200 در تاریخ 28/2/1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در شروع کار، بیمه پارسیان در حوزه صدور انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص فعال بود؛ اما در حال حاضر و با توجه به سرمایه 4000 میلیارد ریالی، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران است.هدف شرکت بیمه پارسیان در ایجاد سازمانی جهانی در بازار رقابتی بیمه و معرفی شدن به عنوان شرکتی پیشرو در عرضه خدمات مربوط به پوشش تمامی ریسک‌ها و جبران انواع خسارت‌ها و همچنین خدمات مشاوره‌ای است. باید به این نکته اشاره کرد که خدمات شرکت بیمه پارسیان باعث شده تا شاهد گسترش چشمگیر سهم بازار و بهبود خدمات برای افزایش رضایت مشتریان باشیم. همچنین اینکه بیمه پارسیان به مدد فعالیت های متوالی خود توانسته در فهرست صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی قرار بگیرد. شما می‌توانید برای خرید آنلاین بیمه پارسیان به سایت بیمه‌ دات کام مراجعه نمایید.  محصولات بیمه پارسیان

بیمه پارسیان برای تحت پوشش قرار دادن بیشتر حوادث توانسته بیمه نامه‌های مختلفی مانند: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه کشتی، بیمه مهندسی، بیمه مسئولیت، بیمه تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه باربری و بیمه درمان را ارائه کند تا در زمان بروز حادثه نگرانی‌های بیمه‌گزار کاهش پیدا کند.

فعالیت بیمه پارسیان در چه زمینه‌هایی است؟

بیمه پارسیان در زمینه‌های مختلفی در حال فعالیت است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد و به شرح زیر است:

قبول بیمه‌های اتکایی در حدود مقررات و ضوابط مربوط سرمایه گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی در چهارچوب مقررات انجام امور بیمه و ارائه محصولات بیمه‌ای تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج از کشور  بیمه دات کام ارائه کننده محصولات بیمه‌ای

بیمه دات کام تمام محصولات بیمه‌ای شرکت‌های بیمه ‌ایران، بیمه آرمان و بیمه پارسیان را با توجه به تکنولوژی روز دنیا و با شرایط استعلام و مقایسه در اختیار افراد قرار می‌دهد. کافی است که به صفحه اصلی bimeh.com مراجعه کرده و در بخش منوی محصولات شرکت بیمه خود را انتخاب کنید و از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوید. به طور کلی شرکت‌های بیمه‌ای برای رفاه بیمه‌گزار‌ها و افراد زیان دیده، صدور بیمه را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند تا از اتلاف وقت و هزینه‌های دیگر جلوگیری شود.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اواسط تابستان سال ۱۴۰۲ آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان از سوی هیات وزیران به تصویب رسید. این آیین‌نامه در راستای حمایت از ایثارگران و تسهیل در امر واردات خودرو برای جانبازان محترم تدوین شده بود. با وجود این، بنیاد شهید و امور ایثارگران در بررسی این آیین‌نامه، ایراداتی را در آن تشخیص داد و به همین دلیل، پیشنهاد اصلاح آن را در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به هیات دولت ارسال کرد.

نهایتا پس از پیگیری‌های مستمر بنیاد شهید و با درک صحیح دولت از نیازها و دغدغه‌های جانبازان سرافراز، در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ اصلاحیه این آیین‌نامه به تصویب هیات وزیران رسید.

مهم‌ترین تغییر در این اصلاحیه، حذف ماده ۲۰ آیین‌نامه قبلی است. ماده ۲۰ پیشین، خرید و فروش خودروهای جانبازان را به مدت ۵ سال ممنوع می‌کرد. این موضوع، نارضایتی بسیاری از جانبازان را به دنبال داشت، چرا که آن‌ها را در استفاده از خودروهای خود محدود می‌کرد.

با حذف ماده ۲۰ جانبازان عزیز پس از واردات خودرو می‌توانند آزادانه نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنند. این اقدام گامی مهم در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های جانبازان محترم و تسهیل در امور مربوط به خودروهای ایشان تلقی می‌شود.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900301

دیگر خبرها

  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها