Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: آماده‌سازی دو شهرک صنفی در مشهد به پایان رسیده و این دو شهرک همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمود بنانژاد ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از خدمات اشتراکی و تقسیم هزینه این خدمات و تجمیع یک صنف مشخص برای ارائه خدمات مهمترین مزیت راه‌اندازی شهرک‌های صنفی است در همین راستا آماده‌سازی دو شهرک صنفی در مشهد به پایان رسیده و این دو شهرک همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایجاد شهرک‌های صنفی برای برخی صنوف اقدامات ویژه انجام شده‌ و در این زمینه استانداری حمایت‌های فراوانی از سرمایه‌گذاری انجام دادند و در نهایت دو شهرک به آماده‌سازی نهایی رسید و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اتاق اصناف اردستان با واحدهای صنفی متخلف آرایشگری زنانه برخورد کندقیمت مصوب 5 محصول لبنی مورد توافق تولیدکنندگان و اصناف قرار گرفت + سندنایب‌رئیس اتاق اصناف کشور: موافق طرح فروش کیلویی نان هستیم

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: به طور قطع اجرای یک جراحی اقتصادی با آثار و سختی‌هایی همراه است اما مزایای آن برای مردم بعد از گذشت مدت کوتاهی نمایان می‌شود، تقویت نظارت‌ها و اثرگذاری قانون عرضه و تقاضا از عوامل کنترل آثار اجرای این طرح مهم اقتصادی است همچنین اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان که به نفع مردم و در حمایت از نانوایان است تاکنون روند اجرایی خوبی داشته و تاکنون 95 درصد نانوایی‌های دارای سهمیه آرد یارانه‌ای دستگاه کارتخوان نصب کرده‌اند.

بازگشت 7.5 میلیارد ریال پول برگشتی به شاکیان

امیر دلداری، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 105 هزار بازدید نظارتی از واحدهای صنفی انجام شده است که منجر به تشکیل 7 هزار و 350 فقره پرونده تخلف به ارزش 242 میلیارد ریال شده است.

وی افزود: نظارت‌های انجام شده منجر به مهر و موم 30 واحد صنفی شامل 14 نانوایی و 16 واحد صنفی دیگر شده که بر این اساس بیشترین تخلفات در حوزه نانوایی‌ها ثبت شده است.

دلداری خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد هزار و 130 شکایت مردمی حضوری در اتاق اصناف مشهد و 620 مورد شکایت در اتحادیه‌های صنفی ثبت شد و در نهایت شاهد بازگشت 7 میلیارد و 500 میلیون ریال پول برگشتی به شاکیان هستیم.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری می رسد اصناف مشهد اتاق اصناف دو شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: توجه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی بسیار ستودنی بوده و امیدوارم که بتوانیم در مسیر تحکیم معارف و برکات اهل بیت (ع) گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز دروازه تشیع است افزود: مردم ایران با ورود امام رضا (ع) به مذهب تشیع روی آورده و به برکت ایشان هر ساله میلیون ها زائر حسینی عازم کربلا می شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: به همت آستان قدس رضوی در ایام کرونا، سیل، بازسازی مساکن و اشتغال اقدامات موثری انجام شد و این روند همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی آستان قدس رضوی به استان خوزستان بیان کرد: با تزریق این اعتبار و به کمک سپاه و استانداری در شعیبیه خوزستان کارهای خوبی صدرت گرفت تا حدی که مهاجرت معکوس از شوشتر به این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد افزود: کانون های خوزستان در مسائل آموزشی اقدامات موثری انجام داده همچنین در اهدای جهیزیه به خوبی عمل کردند.

وی به جشن های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: بنا نداریم که این جشن ها به صورت دولتی انجام شود بلکه جلوه مردمی بودن آن بسیار مهم است. هر جا مردم را وارد صحنه کردیم پیروز میدان بودیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد