Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، علی سلطانپور با یادآوری اینکه تقویم ۱۴۰۱ فدراسیون در مجمع عمومی و سالیانه که ۱۲ مردادماه برگزار شد به تصویب اعضای مجمع رسید، گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در شیراز یکی از مهمترین بخش‌های این تقویم است که طبیعتاً بسیاری از اقدامات فدراسیون تا زمان برگزاری این رقابت‌ها، در راستای آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تقویم مصوب دو مقوله آموزش و استعدادیابی جایگاه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌های متعددی پیش بینی شده که تشکیل و راه اندازی کانون‌های استعدادیابی از مهمترین آنهاست. تمام استان‌ها مکلف هستند یا از پایگاه‌های قهرمانی که در اختیار دارند به عنوان کانونی برای استعدادیابی بهره لازم را ببرند یا اینکه ظرفیت کانون‌های استعدادیابی را فراهم کنند تا از این طریق گام‌های اولیه و اساسی در راستایی شناسایی استعدادها و آموزش آنها برداشته شود.

دبیرکل فدراسیون بولینگ و بیلیارد با یادآوری دیگر مصوبات مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون در حوزه مالی، به تاکید معاون وزیر مبنی بر اینکه «رشته های بولینگ و بیلیارد منعی برای حضور خانوادگی ندارند» اشاره داشت و تصریح کرد: در این زمینه تاکید اصلی در مورد رشته بولینگ است که از گذشته اشکالی برای حضور همزمان مردان و بانوان در آن یعنی فعالیت خانوادگی به آن وارد نبوده است. حتی نتیجه استفتا از مراجع هم گرایش اینچنینی به بولینگ را منع نمی‌کند.

سلطانپور تاکید کرد: با این اوصاف فدراسیون بولینگ و بیلیارد همواره بر رعایت موازین اخلاقی در باشگاه‌های سراسر کشور تاکید داشته است. حضور خانوادگی افراد در باشگاه‌های بیلیارد و فعالیت همزمان آنها منعی ندارد اما قطعاً موازین اخلاقی و اسلامی باید رعایت شود به خصوص که فدراسیون با بی اخلاقی‌ها برخورد می‌کند.

کد خبر 5562217

منبع: مهر

کلیدواژه: اسنوکر فدراسیون بولینگ و بیلیارد تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی کمیته ملی المپیک چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی ثبت نام کاندیداها بولینگ و بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه