Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید کشوری امروز شنبه در بازدید سرزده از زندان الیگودرز و در جمع رئیس و کارکنان این زندان گفت؛ خیرین نیک اندیشی که نیت بر آزادی زندانی را دارند و یا در سیل شهرستان پلدختر سال ۹۸ که مردم با تمام توان پای کار آمدند و به کمک همنوعان خود شتافتند، کارکرد اجتماعی دین مبین اسلام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد، هرچند ممکن است چنین رخدادی در برخی از کشورها صورت پذیرد و مردم هم از روی احساسات به کمک یکدیگر بروند ولی در حوزه اعتقادات مذهبی مردم ایران اسلامی قضیه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی می‌بایست در اجتماعی کردن دین تلاش کنند و جبهه سازی فرهنگی انجام دهند که این جبهه سازی تداوم بخش انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان است.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: امروز وظیفه ما به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی و میراث داران خون شهدا وظیفه سنگینی است، ما باید بنا به فرمان مقام معظم رهبری که آحاد ملت را به بصیرت افزایی دعوت می‌کنند این امر را به درستی انجام دهیم، معنی بصیرت افزایی در دیدگاه رهبری همان جبهه شناسی، دشمن شناسی و موقعیت سنجی است که باید با شناخت کافی به آن ورود پیدا کرد و به درستی به آن عمل کرد.

کشوری افزود: زندانبانی اسلامی در اصلاح و تربیت زندانیان تجلی پیدا می‌کند و اصلاح و تربیت را با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی می‌توان انجام داد، در جبهه سازی فرهنگی از نگهبان تا مسئول واحد فرهنگی زندان همگی در این امر دخیل هستند، وقتی ما در سال ۱۴۰۰ رتبه دوم فرهنگی کشور را کسب می‌کنیم، کار بزرگ و قابل ارزش در جبهه سازی فرهنگی انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین بستر برای اصلاح و تربیت در زندان بحث توسعه اشتغال اعم از اشتغال مولد و اشتغال نشسته است که این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

کد خبر 5562355

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اداره کل زندان های لرستان اشتغال اشتغال زندانیان محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار عاشورا آمار کرونا ماه محرم عکس استانها گرگان جبهه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در این دانشگاه برگزار شد این رویداد را اتفاقی مبارک و پیونددهنده علم و صنعت دانست و اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فناورانه و تمرکز بر ایجاد کارآفرینی عنوان کرد: رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و پیوند صنعت و دانشگاه و مسیری برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان را در عمل دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان گفت: با ورود دانشگاه به صنعت از یک‌سو می‌توان در حل مسئله مثمر ثمر بود و از سوی دیگر با ورود دانشجو به‌عنوان کارورز، موضوع کسب مهارت را شاهد خواهیم بود.

خاکساری از تحقق کارورزی بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانشجو در عرصه عمل و حضور در واحد‌های صنعتی به کسب تجربه آموزش و یادگیری می‌پردازد که می‌تواند راهی برای شناخت مسیر شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تلقی شود.

وی مطرح کرد: طرح پویش در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است. این طرح منجر به پرورش دانشجویان ماهر خواهد شد که همزمان با تحصیل در دانشگاه، مهارت‌های لازم را از طریق اشتغال در نهاد‌های مختلف کسب می‌کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در طرح پویش، دانشگاه امکان اشتغال همزمان دانشجو با تحصیل را فراهم کرده تا تجربه خوبی را در محیط کاری کسب کنند و پس از فارغ‌التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

خاکساری با بیان اینکه در این طرح دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود از اجرای طرح پایش و بررسی مشکلات به‌ویژه در حوزه کشاورزی و حل آن توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت