Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:30:29 GMT

قیمت طناب کنفی بنایی ساختمانی ضخیم رنگی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۷۳۹

قیمت طناب کنفی بنایی ساختمانی ضخیم رنگی

یکی از مهم‌ترین وسایلی که برای انجام عملیات ساختمانی و بنایی بسیار ضروری و لازم است طناب می‌ باشد این محصول دارای انواع گوناگون کنفی و پنبه‌ای و طناب پلاستیکی است.

مدل کنفی این تجهیزات از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نسبت ‌به سایر انواع برخوردار است و از نظر قیمت نیز کمی بالاتر می‌ باشد.

استفاده از طناب کنفی در ساخت ‌و ساز امنیت این کار را بسیار بالا می ‌برد زیرا مقاومت این محصول فوق ‌العاده می ‌باشد بستن ظرفهای ملات با طناب کنفی و بالا کشیدن آن توسط کارگران از مهم‌ترین استفاده ‌هایی است که از این محصول در ساخت‌ و ساز می ‌شود و البته علاوه‌ برآن از این تجهیزات در بسیاری از شغلها استفاده می ‌شود به‌خصوص در حوزه کشتیرانی و قایق‌رانی علاوه‌ بر آن در حمل‌ و نقل نیز مهم‌ترین تجهیزات طناب می ‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمل ‌و نقل وسایل و بستن آن‌ها توسط این طناب کنفی بنایی و طناب پلاستیکی بسته بندی انجام می ‌گیرد به‌ همین‌ جهت از اهمیت بالایی برخوردار است در هنگام خرید باید به چند نکته دقت کرد مقاومت و کیفیت این طنابها از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت البته انواع بسیار زیادی از این محصولات تولید می ‌شود که در کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند اگر برای انجام کارهای ابتدایی و ساده نیاز به طناب دارید می ‌توانید از انواع معمولی آن خرید کنید ولی اگر برای انجام کارهای ضروری و مهم نیاز به طناب دارید حتما از نوع کنفی و درجه یک آن خریداری کنید تا به این شکل از امنیت انجام کار اطمینان حاصل کرده باشید.

طناب کنفی ضخیم رنگی

یکی از ابزار آلات بسیار پر کاربرد در ابزار آلات ساختمانی طناب کنفی است که از ویژگیهای مهمی که از این طناب در ساختمان سازی استفاده می شود ضخیم بودن آن است و به‌صورت کیلویی فراخته می ‌شود برخیها این کالا را همچون طناب پلاستیکی به‌ صورت متری خریداری می کنند اما به‌ صورت عمده نیز، طناب کنفی کیلویی فراخته می ‌شود.

دیگر مصرف این طناب فقط در ساختمان ‌سازی نیست و در ورزشگاه ها نیز از این طناب استفاده می شود زیرا طناب کنفی بسیار مقاوم است و برای طناب‌ زنی در ورزش بسیار مناسب است فرایند طناب زدن برای سلامتی بسیار مفید است و همچنین از این طنابهای کنفی برای تمرینات هوازی نیز استفاده می شود در گذشته از طناب کنفی برای بالا کشیدن آب از چاه نیز استفاده می ‌شد زیرا طناب کنفی هم مقاومت بسیار بالای کششی دارد و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر آب از خود نشان داده ‌است و آسیبی به آن وارد نمی شود و دچار پوسیدگی نمی ‌شود و در گذشته برای بالا رفتن از درخت خرما و شاخه های مختلف گیاهان را هم که می ‌پیچیدند و می بافتند تا یک طناب ایجاد کنند و از تنه‌ ی درخت بالا بروند و بعد از آن مردم قدیم موی حیوانات به همدیگر بافتند و چند لایه طناب را به وجود آوردند و دوباره آن چند لایه را به یکدیگر بافتند تا به یک طناب بسیار محکم تبدیل شد.

این الیاف به‌ هم پیچیده شده یا طناب کنفی کاربردهای بسیاری دارد که یکی از آنها جا به ‌جایی مصالح ساختمانی همچون سیمان سفید است و دیگری استفاده از طناب کنفی ضخیم رنگی برای تزئین و ساخت پرده های کنفی همچنین ساخت ظروف گوناگون کاربرد دارد.

طناب کنفی به‌ عنوان صنایع دستی در روستاهای ایران نیز بافته و به فروش می رسد مردم روستاها با طناب کنفی قاب و کیف و غیره تولید می کنند و همچنین سبدهای کنفی نیز وجود دارد که با کنف سبد می بافند و این سبدها برای جابجایی وسایل یا نظم دادن به وسایل شما بسیار مهم است.

از طنابهای کنفی برای بافت گلدانها نیز استفاده می شود همچنین این طنابها کیفیت بسیار بالایی دارند و اگر طناب کنفی شما رنگ روشن تری داشته باشد به این منظور است که طناب شما کاملاً مرغوب است.

قیمت طناب کنفی ساختمانی

با توجه به کیفیت هر محصولی قیمت آن مشخص می شود طناب کنفی ساختمانی هم از این موضوع مستثنی نیست.

از الیاف برای ساخت کیسه، مواد بسته بندی، برزنت، رومیزی، فرش سنتی، طناب، طناب و ریسمان استفاده می شود.

از مخلوطی از رشته های فیبر و پلی استر (به ترتیب ۸۵٪ و ۱۵٪) یک بخاری با اینرسی حرارتی بالا ساخته می شود.

در تابستان از گرما و در زمستان از سرما صرفه جویی می کند، همچنین صدا را به خوبی جذب می کند، این ماده به طور گسترده ای در صنعت ساخت و ساز مورد تقاضا است.

محصول فرآوری ساقه آتش سوزی است که برای تولید محصولات مقوایی و کاغذی استفاده می شود که در قیمت طناب کنفی ساختمانی تاثیرگذار است.

از دانه ها برای ساخت روغنهای خوراکی و فنی استفاده می شود، دومی در صنایع صابون، رنگ و لاک و چرم استفاده می شود و روغن خوراکی بوی روغن شاهدانه و طعمی شبیه روغن بادام زمینی دارد.

شاخه های جوان در تعدادی از کشورها برای تغذیه حیوانات فرستاده می شوند و برگهای جوان به غذا اضافه می شوند.

برگهای آن ترش مزه اما بسیار مفید است، دارای مقدار زیادی فیبر، پتاسیم و کلسیم، منیزیم، لیگنین، مواد چربی مانند و پکتین است.

از برگها، ساقه ها و دانه های خشک شده برای تهیه دم کرده شفابخش استفاده می شود که برای درمان بیماریهای دستگاه گوارش، بیماریهای پوستی و زنان استفاده می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی رپرتاژ آگهی محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی استفاده می شود بسیار بالا مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: جمع‌آوری و ساماندهی حدود ۹۰ تن زباله و نخاله، دستاورد اجرای پویش «مسیر سبز- ایران پاک» از اسفند ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ در استان بوده و تداوم چنین طرح‌هایی، راهکار مناسبی جهت یادآوری و جلب همکاری همگانی برای حفاظت از محیط زیست است.

یوسف یوسفی در جمع خبرنگاران افزود: در بازه زمانی یک ماهه با مشارکت دستگاه‌های متولی و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی «مسیر سبز- ایران پاک» ۴۸۰ هکتار از اراضی استان پاکسازی و حدود ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی جمع‌آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

وی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان متولی حفاظت از طبیعت، اجرای طرح ملی مسیر سبز - ایران پاک  را با هدف اجرای طرح‌های پاکسازی طبیعت، بویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، مناطق روستایی و تفرجگاه‌ها راه‌اندازی و اجرای آن را به تمام استانداران ۳۱ استان کشور ابلاغ کرد.

یوسفی اظهار کرد: ابلاغ این طرح راهکاری برای کاهش پخش و پراکنش انواع پسماندها از جمله پلاستیک، کاغذ، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی و ویژه در حاشیه محورهای مواصلاتی، مناطق ساحلی، دریایی و سایر زیستگاه‌های طبیعی کشور است تا علاوه بر کاهش آلودگی‌های بهداشتی و تخریب محیط زیست، گستره وسیعی از طبیعت از وجود زباله در امان بماند.

به گفته وی، طبق ماده ۷ قانون مدیریت پسماندها ‌مصوب ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۳ مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها، روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و در خارج از حوزه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بر عهده بخشداری‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقال آذوقه با طناب به عشایر آبدانانی
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • بندبازی مرگبار برای تحصیل
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)